|
Inne wpisy w Biznes i ekonomia > Marketing |
1. |
Coaching Łódź
|
|
Jeśli mowa o coachingu, to bez wątpienia można zapytać o to, ile to będzie kosztować. Z drugiej strony musimy również podkreślić to, że instytucja coachingu nie powinna być postrzegana wyłącznie z punktu widzenia ponoszonych kosztów, ale możliwych do uzyskania korzyści. W tym miejscu w sposób szczególny będziemy wskazywali na taki podmiot, jakim jest coach z Łodzi, jakim jest pani Aldona Roda. Z jednej strony powiemy, że jest to jeden z najlepszych coachów, jakich mamy obecnie na rynku, a z drugiej strony powiemy, że świadczone przez nią usługi wcale nie są przesadnie drogie. Dobry coaching Łódź nie musi bowiem być bardzo drogi, a może być przy tym wszystkim bardzo skuteczny, czego przykład mamy właśnie w tym miejscu.
|
2. |
Marketing wielopoziomowy-biznes taki jak każdy inny.
|
|
Wszystko o marketingu wielopoziomowy.
Dowiesz się, dlaczego jest to dobry, legalny biznes, a nie koszmarna piramida finansowa bazująca na naiwności ludzi.
Poznasz sekrety działania mlm, wady oraz zalety.
Przekonasz się jak budować swój własny biznes, etycznie i efektywnie. Bez krętactwa i manipulacji. Sam sens i zasada działania marketingu wielopoziomowego.
|
3. |
Marketing news - najlepsze źródło informacji
|
|
Aktualne informacje marketingowe w jednym miejscu, wszystko o marketingu,
reklamie, e-marketingu, seo, raklamach adwords i pozycjonowaniu, przydatne
wiadomości z branży reklamowej. Dzięki nam będziesz zawsze na bieżąco
poinformowany. Na naszej stronie pracują profesjonaliści zajmujący się marketingiem na codzień. Dzięki nim poznasz sekrety maretingu.
|
4. |
NLP
|
|
Dr Dariusz Tworzydło jest ekspertem od public relations, niedawno został wybrany do Rady Etyki PR. Prowadzi szkolenia, warsztaty oraz badania na temat NLP oraz public relations. Zapraszam na stronę gdzie znajdziecie Państwo informacji na temat działalności Pana Tworzydło oraz na temat kształtowania wizerunku.
|
5. |
Tworzenie ulotek
|
|
Czy ty też chcesz mieć ulotki, które przyciągną nowych klientów do twojej firmy?
Drogi przedsiębiorco,
Boisz się, że wydasz pieniądze na ulotki, a nie przyniosą ci one dodatkowych klientów?
Chciałbyś, żeby twoje ulotki nie tylko ładnie wyglądały, ale też zainteresowały potencjalnych klientów, a co najważniejsze sprawiły, że wydadzą u ciebie swoje pieniądze?
Czy pamiętasz jakąś ulotkę, którą kiedyś dostałeś? I czy kiedykolwiek dzięki takiej ulotce coś kupiłeś? Prawdopodobnie nie.
To dlatego, że większość ulotek tworzona jest wyłącznie przez grafików. A sama grafika to zbyt mało, aby skutecznie zachęcić klienta do kupienia jakiegoś produktu lub usługi.
|
|
|