|
Inne wpisy w Biznes i ekonomia > Marketing |
1. |
Tworzenie stron www
|
|
Skupiamy się na tworzeniu skutecznych stron www. Zdajemy sobie sprawę, że klient pragnie, aby strona spełniała zadany jej cel- np. sprzedaż produktu. Mając na uwadze potrzeby klienta, projektujemy skuteczną grafikę, układamy intuicyjną nawigację i proponujemy dopasowaną reklamę. 15 lat w branży, z dużymi sukcesami na koncie. Na stronie znajdziesz przykłady znanych marek należących do agencji reklamowej Idealmedia.
|
2. |
Promowanie konta na Instagramie - wypromujemy.com
|
|
Firma Wypromujemy.com oferuje klientom opiekę nad profilem na Instagramie, umożliwiając szybkie pozyskanie dużej liczby obserwujących. Firma osiąga swoje cele poprzez stosowanie prostych środków, takich jak polubienia postów i relacji czy obserwowanie i cofnięcia obserwacji. Umożliwiają one łatwą selekcję potencjalnych obserwujących. Wypromujemy.com to doskonała opcja np. do promowania firmy.
|
3. |
Kiwi Gifts - Agencja reklamowa
|
|
Agencja reklamy full service z Sosnowca. Dostarczamy do firm gadżety, artykuły reklamowe ze znakowaniem, kalendarze, projektujemy strony www, zajmujemy się identyfikacja wizualna (logotypy, wizytówki, papier firmowy, ulotki, teczki firmowe), fotografia reklamowa, poligrafia. Kiwi Gifts to szeroko rozumiana reklama, wszystkie dziedziny nowoczesnego marketingu. Sprawd nasze rewelacyjne ceny.
|
4. |
Apresto Public Relations
|
|
Dobre relacje z otoczeniem stanowią klucz do osiągnięcia Twojego celu? Sprawdź jak profesjonalny zespół PR pomaga osiągnąć sukces Tobie i Twojej firmie, zapraszamy do zapozniania się z naszą ofertą.
|
5. |
Szkolenia sprzedaży
|
|
Marketing na Facebooku to odpowiednia w erze postreklamy oferta promocji Twojego przedsięwzięcia. Nasz doświadczony trener, który dysponuje dostępem do najlepszych rozwiązań metodologicznych, wprowadzi Ciebie oraz Twoich pracowników w świat sprzedaży dwudziestego pierwszego wieku. Szkolenia techniki sprzedaży, jak również social media marketing - to mobilna oferta szkoleniowa (miejsca szkoleń w różnych ośrodkach) oparta na czterech głównych metodach: teoretycznej (nakreślenie zagadnienia wsparte na audiowizualnym przekazie), dyskusyjnej (interakcja na linii trener sprzedaży-uczestnicy szkolenia), dynamicznej (inscenizacje) oraz analitycznej (rozpatrywanie konkretnych zagadnień).
|
|
|