Kategorie w katalogu

Turystyka 1954
Zdrowie i uroda 3334
Zwierzęta i rośliny 343

Wycieczki szkolne dla dzieci i młodzieży
ID linku 10592
Tytuł Wycieczki szkolne dla dzieci i młodzieży
Url http://www.wycieczki.zlot.pl/
Opis ferta nasza skierowana jest do dzieci i młodzieży szkolnej oraz osób dorosłych. Nasze propozycje dotyczą wyjazdów krajowych. Oprócz standardowych tras wycieczkowych wymienionych w naszym informatorze wykonujemy również usługi turystyczne wg wskazań, czy życzeń klientów, np.: wycieczki na życzenie z własnym programem, imprezy integracyjne, plenery.
Nasz produkt turystyczny charakteryzuje się wysokim standardem. Autokary klasy turystycznej typu MERCEDES, SCANIA, DAF, BOVA zapewniają wygodną i bezpieczną podróż. Piloci - przewodnicy posiadają kwalifikacje zawodowe. Program turystyczny przygotowany przez specjalistów łączy w sobie walory turystyczno-krajoznawcze z elementami edukacyjnymi. Posiadamy zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie organizacji imprez turystycznych wydane przez Wojewodę Mazowieckiego nr 0193 oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w TU AXA.
Kategoria Turystyka > Aktywny wypoczynek
Słowa kluczowe wycieczki   szkolne   dzieci   młodzieży
Data Sep 1, 2010
Imię kontaktowe Andrzej Świątkowski
Email wyślij email do Andrzej Świątkowski
Napisz recenzję   Dodaj do ulubionych   Poleć znajomemu   Zgłoś błędny link

Średnia ocena gości : 0.00 (z 5)
Ilość ocen: 0 Głosów
Ocena gościa

Inne wpisy w Turystyka > Aktywny wypoczynek
1. Paintball Kamikadze
  Jedyna strona poświęcona aktywnemu wypoczynkowi w malowniczej okolicy, jaką jest Zawoja. Strona zawiera podstawowe informacje o grze paintball, o jej odmianach i sposobie gry. Strona zawiera także ciekawe opisy zabaw towarzyskich i róznych formach aktywnego spędzania czasu na wolnym powietrzu. Sport i rekreacja to najlepszy sposób na dobre samopoczucie.

2. Paintball kołobrzeg
  W naszej ofercie znajdą Państwo między innymi: quady, paintball, speedball, survival, bungy jumping, liny, samochody terenowe. Spotkania organizujemy na terenie całej Polski, mamy swoje ulubione miejsca, chętnie zaproponujemy nietypowe i ciekawe lokalizacje. Dysponujemy sprawdzoną bazą noclegową i z przyjemnością zajmiemy się organizacją całego pobytu tak, abyście mogli zająć się zabawą i wypoczynkiem. Imprezy organizujemy z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa. Jesteśmy również otwarci na propozycje i postaramy się spełnić wszystkie Wasze życzenia!

3. Wyprawa dookoła świata
  Jako młode osobistości doceniające sobie wędrówki zdecydowaliśmy się motocyklem dookoła świata. Wyprawa dookoła świata to niewątpliwie jest dla nas duże wyzwanie zwłaszcza, że sypialiśmy w namiotach. Prowiantu nikt nam nie produkował- jedyne co mieliśmy to swoje garnki i w nich pichciliśmy. Zdani sami na siebie nie znaliśmy co nas może czekać w nocy. Czasami kłębiły się nam po głowie różnorodne myśli- czy to nie zaatakuje nas jakiekolwiek australijskie bydlę. Pomimo tych wszelkich trwóg, to, co przetrwaliśmy nie jest nieskomplikowane do zaprezentowania. Wychodząc naprzeciw tym przeszkodom realizujemy fotografie, a wszystko tylko po to, ażeby jak najwięcej wiarygodnie opisać to Wam. Naszym marzeniem jest zrobienie fotoreportażu, który jasno i otwarcie zaprezentuje kompletną naszą ekspedycję motorem dookoła świata.

4. Jachty motorowe Winnico Sp. z o.o
  Już na dzień obecny wybierz się na wakacje marzeń własnym jachtem motorowym. Właśnie dzięki spółce Winnico Sp. z o.o. masz sposobność wyboru ekskluzywnego i komfortowego jachtu spośród znanych marek takich jak Ellite Yachts czy Azimut Yachts. Wszelkie jachty motorowe dostępne są w różnorakich wersjach i dopasowywane są do swoich wymagań nabywców. Usługi świadczone poprzez korporację Winnico to nie tylko sprzedaż luksusowych jachtów, ale też ich wynajem. W współzależności od preferencji oferowane są łodzie o różnych parametrach. Wszystkie jachty odznacza przyszłościowy designe, a dodatkowo najwyższa jakość materiałów, z których zostały zrobione. Dbałość o każdy szczegół ma przełożenie na bezpieczeństwo oraz dodatkowo światową jakość.

5. Pensjonaty w Wiśle
  Pensjonat Nad Rzeką w Wiśle to bardzo dobry sposób na spędzenie wolnego czasu. Znajduje się on blisko głównego punktu miasta w cichej dzielnicy willowej tuż przy samej rzece. Jest to świeżo otwarty, przytulny pensjonat o wysokim standardzie. Wszystkie pokoje posiadają pełen węzeł sanitarny, balkon lub taras z wyjściem na ogród. Na wyposażeniu są również w telewizję satelitarną, Internet,, aparat telefoniczny oraz minibarek. Pensjonat Nad Rzeką to gwarancja doskonałego wypoczynku za przystępną cenę. Zapraszamy na naszą stronę.
Kategoria:   Turystyka > Aktywny wypoczynek

Strona główna      Nowy wpis      Popularne wpisy      Najlepiej oceniane      Wybór edytora      Dodaj wpis      Aktualizuj wpis      Zostań oceniony      Ulepsz wpis