|
Inne wpisy w Internet > Usługi telekomunikacyjne |
1. |
Centrale telefoniczne , alarmowe sieci telefoniczne , strukturalne ,telekomunikacja ,telefony , isdn
|
|
Instalowanie central telefonicznych
Rozbudowa i modernizacja central już zainstalowanych
Dostosowanie central do potrzeb klienta ( konfiguriowanie , wdrażanie nowych usług , tworzenie komunikatów głosowych infolinii itp.)
Naprawy i konserwacja central i innego sprzętu telekomunikacyjnego ( faksy , aparaty telefoniczne , aut. sekretarki itp.)
Opieka nad centralą klienta - okresowa konserwacja i przeglądy , obsługa systemu taryfikacji , sporządzanie wydruków bilingowych
Naprawy awaryjne przez 24 godz/dobę i weekend (np. gdy brak łączności może przynieść klientowi straty )
Lokalizacja usterek w łączności spowodowanych na styku operator centrala
Kompleksowy montaż i wykonanie instalacji teletechnicznych w domkach jednorodzinnych , mieszkaniach , obiektach gospodarczych ( biura,sklepy,magazyny,firmy itp.)
Budowa sieci strukturalnych 5 i 6 kategorii.
Lokalizowanie u usuwanie uszkodzeń sieci teletechnicznych na terenie klienta
Telefonia VOiP - wdrażanie usług telefonii internetowej ( konfiguracja urządzeń już zainstalowanych oraz instalowanie nowych )
Rejestracja treści rozmów telefonicznych - Instalowanie i obsługa serwisowa urządzeń
Bramofony zintegrowane z centralą telefoniczną i niezależne - instalowanie i naprawa
Systemy telewizji przemysłowej - wykonywanie sieci i montaż urządzeń
Systemy sygnalizacji włamania ( ALARMY ) - wykonywanie sieci i montaż urządzeń oraz współpraca z grupą interwencyjną
Zlecenia nietypowe - dla zaspokojenia indywidualnych potrzeb klienta
|
2. |
Współczesne Platformy BPM
|
|
Intertrading Systems Technology Sp. z o.o. (IST) jest to ceniony uczestnik polskiego rynku teleinformatycznego. Partnerami i klientami są: Cisco, Citrix, Dell, Fujitsu Siemens Computers, Hewlett Packard, IBM, Microsoft, OKI, SecureComputing, ThinPrint, VMware, Xerox, Red Hat oraz JBoss. Głównym kapitałem firmy są kompetencje pracowników, a zadaniem - oferowanie usług na najwyższym poziomie i biznesowe wsparcie dla klientów.
|
3. |
Dostawca voip
|
|
Voipoint to firma która oferuje przede wszystkim wysokiej jakości usługi komunikacyjne oparte o internet. Telefonia internetowa w każdej firmie daje wysoką jakość oraz możliwości komunikacji wewnętrznej w obniżonych kosztach. Rozwiązania voip oparte o system 3cx px czy Asterix daje swobodę działania a także duże możliwości.
|
4. |
Spawanie światłowodów Poznań
|
|
Nasza firma wykonuje profesjonalne usługi spawania światłowodów. Cybernet to firma z Poznania działająca na terenie Wielkopolski. Świadczymy usługi z branży telekomunikacyjnej i informatycznej oferując m.in. budowę stacji czołowych, projektowanie sieci Ethernet czy audyty bezpieczeństwa. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w spawaniu światłowodów poparte licznymi referencjami od zadowolonych firm. Współpracujemy z największymi telewizjami kablowymi w Wielkopolsce. Osoby zainteresowane podjęciem współpracy z firmą Cybernet zapraszamy na stronę internetową, gdzie dostępne są dane kontaktowe.
|
5. |
New Age Technology
|
|
Voip, systemy telekomunikacyjne i komputerowe, serwery. Naszą ofertę stanowią nowoczesne, sprzętowe i softwarowe platformy telekomunikacyjne, których zadaniem jest obsługa różnego rodzaju mediów - stworzone w oparciu o profesjonalny sprzęt i najlepsze elementy oprogramowania Open Source. W najprostszym wydaniu platforma taka może pełnić funkcję tradycyjnej centrali telefonicznej, jednak wzbogacona o dodatkowe elementy i usługi staje się już potężnym serwerem telekomunikacyjnym, obsługującym różnorodne media, m.in. rozmowy telefoniczne, pocztę głosową, e-mail, IVR,fax itd. Dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii nasi Klienci otrzymują wysoką funkcjonalność systemu:
* VOIP, IVR, CallBack, Voicemail, IVR,
* jedną, zintegrowaną platformę "łączącą" rozproszone oddziały,
* możliwość szybkiej i taniej zmiany lokalizacji oddziałów,
* centralną obsługę wszystkich telefonów w firmie,
* jednolitą numerację ułatwiającą przepływ informacji,
* możliwość zdalnej konfiguracji ustawień centrali i telefonów,
* możliwość podłączenia do niezależnych operatorów telekomunikacyjnych,
* integrację z innymi produktami i systemami klasy CRM.
Każdą naszą ofertę zawsze rozpatrujemy indywidualnie i dostosowujemy ją ściśle do wymagań Klienta. Dzięki temu otrzymuje on produkt, który idealnie zaspokoi jego potrzeby.
|
|
|