Kategorie w katalogu

ID linku 13635
Tytuł Ciekawe miejsce w górach
Url http://www.polskie-gory.pl/
Opis Góry to doskonałe miejsce na wypoczynek dla turystów lubiących aktywnie wypoczywać. W górach znajdziemy wiele ciekawych miejsc, do których warto się wybrać żeby je zobaczyć. Najważniejsze są szczyty górskie, choć są tam również jaskinie i piękne doliny. Okoliczne podgórskie miasteczka oferują też ciekawe muzea i kościoły do zwiedzania.
Kategoria Turystyka > Aktywny wypoczynek
Słowa kluczowe góry w polsce   turystyka górska   polskie góry   atrakcje w górach
Data Jul 13, 2011
Imię kontaktowe filemandzowy
Email wyślij email do filemandzowy
Napisz recenzję   Dodaj do ulubionych   Poleć znajomemu   Zgłoś błędny link

Średnia ocena gości : 0.00 (z 5)
Ilość ocen: 0 Głosów
Ocena gościa

Inne wpisy w Turystyka > Aktywny wypoczynek
1. Jachty motorowe Winnico Sp. z o.o
  Już na dzień obecny wybierz się na wakacje marzeń własnym jachtem motorowym. Właśnie dzięki spółce Winnico Sp. z o.o. masz sposobność wyboru ekskluzywnego i komfortowego jachtu spośród znanych marek takich jak Ellite Yachts czy Azimut Yachts. Wszelkie jachty motorowe dostępne są w różnorakich wersjach i dopasowywane są do swoich wymagań nabywców. Usługi świadczone poprzez korporację Winnico to nie tylko sprzedaż luksusowych jachtów, ale też ich wynajem. W współzależności od preferencji oferowane są łodzie o różnych parametrach. Wszystkie jachty odznacza przyszłościowy designe, a dodatkowo najwyższa jakość materiałów, z których zostały zrobione. Dbałość o każdy szczegół ma przełożenie na bezpieczeństwo oraz dodatkowo światową jakość.

2. Obozy młodzieżowe, obozy narciarskie - www.cadet.pl
  Zapomnij o nudzie i przeżyj z nami niezapomnianą przygodę. Nasz zespół tworzą pełni pasji, młodzi ludzie, którzy chcą optymizmem i energią podzielić się z innymi. Wakacje nie muszą być nudne. Wyjedź z nami na obozy młodzieżowe i przekonaj się, jak aktywnie i atrakcyjnie można spędzić czas. Jeśli lubisz wspinaczki, spływy kajakowe, wędrówki pieszo czy fotografię, muzykę i inne dziedziny sztuki, tu znajdziesz coś dla siebie. Dla miłośników zaśnieżonych stoków przygotowaliśmy obozy narciarskie, które dostarczą najlepsze wyciągi i maksimum dobrej zabawy.

3. Imprezy integracyjne mazowieckie
  Na szlaku Odrowążów to program wyjazdu jednodniowego dla grup zorganizowanych. W ramach tej jednodniowej wycieczki możemy zwiedzić całe miasto Szydłowiec wraz z Zamkiem Radziwiłów i Muzeum Instrumentów Ludowych. Oprócz tego przewidziane jest zwiedzanie huty Żelaza w Chlewiskach oraz zwiedzanie kościoła p.w. Św. Stanisława z XVI w. w Chlewiskach. Na koniec przewidziany jest pobyt i zwiedzanie Pałacu Odrowążów wraz z licznymi atrakcjami dodatkowymi i posiłkami. Do zwiedzania jest Stajnia Platera z XIX wieku, Termy Zamkowe, Stadnina koni i zabytkowy park z licznymi pomnikami przyrody wpisany na listę najcenniejszych parków w Polsce z Witalną Wioską SPA i Kamiennym Kręgiem Mocy. Dla zwiedzających została tu przygotowana przyrodniczo – historyczna ścieżka edukacyjna.

4. Sylwester
  Sylwester Studencki zyskał już w Polsce miano święta studenckiego, dlatego też aby sprostać oczekiwaniom studentów co roku na sylwestra wynajmujemy najlepsze pensjonaty nad morzem i w górach oraz specjalnie przygotowane sale w których bawimy się codziennie do białego rana! Sylwestrowy Campus Studencki nad morzem to jedna z najlepszych i ciekawych opcji spędzenia sylwestra w doborowym gronie przy wielu atrakcjach. 10 wysokiej klasy pensjonatów zapewnią wyśmienite warunki do wypoczynku a wieczorami bawimy się na naszej sali festivalowej podczas 3 imprez do białego rana!

5. Wyprawa dookoła świata
  Jako młode osobistości doceniające sobie wędrówki zdecydowaliśmy się motocyklem dookoła świata. Wyprawa dookoła świata to niewątpliwie jest dla nas duże wyzwanie zwłaszcza, że sypialiśmy w namiotach. Prowiantu nikt nam nie produkował- jedyne co mieliśmy to swoje garnki i w nich pichciliśmy. Zdani sami na siebie nie znaliśmy co nas może czekać w nocy. Czasami kłębiły się nam po głowie różnorodne myśli- czy to nie zaatakuje nas jakiekolwiek australijskie bydlę. Pomimo tych wszelkich trwóg, to, co przetrwaliśmy nie jest nieskomplikowane do zaprezentowania. Wychodząc naprzeciw tym przeszkodom realizujemy fotografie, a wszystko tylko po to, ażeby jak najwięcej wiarygodnie opisać to Wam. Naszym marzeniem jest zrobienie fotoreportażu, który jasno i otwarcie zaprezentuje kompletną naszą ekspedycję motorem dookoła świata.
Kategoria:   Turystyka > Aktywny wypoczynek

Strona główna      Nowy wpis      Popularne wpisy      Najlepiej oceniane      Wybór edytora      Dodaj wpis      Aktualizuj wpis      Zostań oceniony      Ulepsz wpis