Kategorie w katalogu

ID linku 150
Tytuł wakacje na jamajce
Url http://www.jamajka.i-turysta.info
Opis W dobie, kiedy globalizacja stała się codziennością, każdego z nas stać na podróż do egzotycznych krajów. Szczególnie godna polecenia jest Jamajka. Ta wyspa większości będzie się kojarzyć z rumem, Bobem Marley'em oraz muzyką reggae. Oprócz piaszczystych plaż i błękitnej wody na tej słonecznej wyspie znajdziemy także przepiękne góry oraz lasy.
Kategoria Turystyka > Aktywny wypoczynek
Słowa kluczowe wakacje   jamajka   wczasy   turystyka   podróże   hotel   hotele   wypoczynek
Data Aug 10, 2008
Imię kontaktowe Dymek
Email wyślij email do Dymek
Napisz recenzję   Dodaj do ulubionych   Poleć znajomemu   Zgłoś błędny link

Średnia ocena gości : 0.00 (z 5)
Ilość ocen: 0 Głosów
Ocena gościa

Inne wpisy w Turystyka > Aktywny wypoczynek
1. Wyjazdy integracyjne
  Oferujemy w sezonie czartery jachtów na Mazurach oraz w Chorwacji. Specjalizujemy się w wyjazdach integracyjnych na wodzie, jak chociażby rejsy, czy regaty żeglarskie ze sternikiem. Imprezy na wodzie z BTA Maringo to gwarancja aktywnego wypoczynku w celu polepszenia integracji zespołu pracowników. Poza tym organizujemy imprezy integracyjne w formie rejsów żeglarskich po Morzu Bałtyckim, Morzu Adriatyckim, a nawet Morzu Karaibskim.

2. spływy
  Kajaki Swornegacie organizuje spływy kajakowe w województwie pomorskim i okolicach. Dysponujemy szerokim asortymentem kajaków od jednoosobowych po trzyosobowe. Wszystkie są w świetnym sanie technicznym. Gwarantujemy atrakcyjne ceny spływów, a dla większych grup proponujemy liczne rabaty i zniżki. Wiemy, że każdy chce inaczej spędzić czas na spływie kajakowym, dlatego nie wyznaczamy dokładnych godzin zakończenia spływu. Dbamy o to, by każdy klient był zadowolony. Zapraszamy po szczegóły naszej oferty.

3. Karpacz - atrakcje
  Karpacz to miejscowość, położona u stóp szczytu polskich Sudetów - Śnieżki. Wspaniała atmosfera miasta sprawia,
że Karpacz cieszy się ogromną popularnością jako ośrodek turystyczny. W zimie spotkamy tu głównie osoby
zainteresowane narciarstwem oraz snowboardem. Do dyspozycji mają znakomite stoki. Latem zjeżdżają się tu turyści
doceniający piękno tego regionu. Przyjazd urozmaicają dodatkowe atrakcje i liczne ośrodki noclegowe,
zawierające różne alternatywy dla swoich gości. Zarówno latem jak i zimą Karpacz jest tętniącą życiem
miejscowością. Radość wypoczynku znajdą tu całe pokolenia, rodziny a także single.

4. Czarter jachtów
  Czarter jachtów na mazurach - Żeglarstwo Giżycko - Wiking Elżbieta Wachowska. Oferujemy rejs i czarter jachtów na mazurach - Janmor 28, Antila 24, Sasanka 660 Supernova, Twister 800 - rezerwacja i cennik na stronie. Także promocje i oferta last minute, Vademecum żeglarza, reklama na żeglach. Zapraszamy Państwa na letni urlop w dużym gronie przyjaciół. Jachty Giżycko Mazury - Czarter jachtów Od czerwca do sierpnia. We wrześniu udzielamy rabatu.

5. Wyprawa dookoła świata
  Jako młode osobistości doceniające sobie wędrówki zdecydowaliśmy się motocyklem dookoła świata. Wyprawa dookoła świata to niewątpliwie jest dla nas duże wyzwanie zwłaszcza, że sypialiśmy w namiotach. Prowiantu nikt nam nie produkował- jedyne co mieliśmy to swoje garnki i w nich pichciliśmy. Zdani sami na siebie nie znaliśmy co nas może czekać w nocy. Czasami kłębiły się nam po głowie różnorodne myśli- czy to nie zaatakuje nas jakiekolwiek australijskie bydlę. Pomimo tych wszelkich trwóg, to, co przetrwaliśmy nie jest nieskomplikowane do zaprezentowania. Wychodząc naprzeciw tym przeszkodom realizujemy fotografie, a wszystko tylko po to, ażeby jak najwięcej wiarygodnie opisać to Wam. Naszym marzeniem jest zrobienie fotoreportażu, który jasno i otwarcie zaprezentuje kompletną naszą ekspedycję motorem dookoła świata.
Kategoria:   Turystyka > Aktywny wypoczynek

Strona główna      Nowy wpis      Popularne wpisy      Najlepiej oceniane      Wybór edytora      Dodaj wpis      Aktualizuj wpis      Zostań oceniony      Ulepsz wpis