|
Inne wpisy w Firmy wg branży > Agencje reklamowe |
1. |
Agencja interaktywna Kraków
|
|
Przedsiębiorstwo NetArch to interaktywna agencja, która działa w kilku większych miastach w Polsce. Zajmuje się tworzeniem serwisów internetowych oraz szeroką działalnością związaną z e-biznesem, wraz z programowaniem aplikacji dedykowanych. Jeżeli ktoś chciałby szczegółowo zapoznać się ze ramy naszej pracy, w takim razie zachęcamy do zapoznania się z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej. Możecie skontaktować się z nami pod widniejącym tam numerem telefonu.
|
2. |
Global Project. Agencja Reklamowa. Design na najwyższym poziomie
|
|
Global Project to butik kreatywny zajmujący się kompleksową budową wizerunku dla firm. Wśród naszych klientów znajdują się liderzy rynku na terenie Śląska. Możemy się pochwalić realizacjami dla hoteli, centrów handlowych, centrów kredytowych i innych podmiotów działających profesjonalnie w obrębie własnych branż.
|
3. |
ARTM - Agencja Reklamowa
|
|
Agencja reklamowa w Malborku. Stawiamy na kreatywność i nowatorstwo. Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie. Współpracujemy z najlepszymi fachowcami z branży marketingu, poligrafii oraz . Profesjonalizm, partnerstwo, pełne zaangażowanie i zadowolenie Klienta to tylko niektóre z naszych domen.
Jesteśmy młodą firmą - to wystarczający powód żeby się starać...
|
4. |
Copywriter
|
|
Strona copywritera który oferuje pisanie tekstów reklamowych, wymyślanie haseł i sloganów reklamowych, nazw firm i domen oraz tworzenie koncepcji kampanii reklamowych i kreację. Na stronie znajduje się wykaz pomysłów copywritera koncepcji reklam, nazw firm, sloganów oraz inne koncepcje kreatywne. Copywriter mówi do odbiorcy na swojej stronie i przekonuje do skorzystania z jego oferty. Ten copywriter to prawdziwy kosiarz pomysłów.
|
5. |
Studio Fresh Design
|
|
Piotr Kucharzewski - ukończył studia artystyczne z dyplomem projektowania graficznego. Od roku 2005 prowadzi własne studio projektowe realizując zlecenia firm, instytucji publicznych...
Podczas projektowania priorytetem jest osiągnięcie czystej i szybkiej w odczycie formy plastycznej, która wspomaga pozytywne budowanie wizerunku marki i utrwala je w pamięci odbiorców.
W swoich pracach nie ogranicza się do schematów, poszukuje nowych środków wyrazu, technik tak aby produkt końcowy spełniał wysokie wymagania.
W dobie przestymulowania odbiorcy bodźcami wizualnymi, informacyjnymi gdy większość przekazów staje się obojętna lub nawet negatywnie wpływa na odbiór, kluczowym elementem dla wizerunku firmy jest przygotowanie produktu w taki sposób, aby został zauważony i pozytywnie zapamiętany.
Wykształcenie, doświadczenie i zdolności do współpracy z klientami powodują, że te założenia są realizowane z powodzeniem.
|
|
|