Kategorie w katalogu

Aktualności 667
Biznes i ekonomia 6312
Dom 3419
Firmy wg branży 8539
Internet 4281
Komputery 765
Kultura i sztuka 578
Motoryzacja 942
Muzyka 335
Nauka 799
Rozrywka 870
Społeczenstwo 495
Sport 588
Turystyka 1919
Zdrowie i uroda 3105
Zwierzęta i rośliny 323




Materiały reklamowe dla firm TEKTOORA
ID linku 19921
Tytuł Materiały reklamowe dla firm TEKTOORA
Url http://www.tektoora.com
Opis Wszystkie materiały reklamowe i promocyjne niezbędne Twojej firmie wykonamy z taniego, ekologicznego i niezwykle modnego materiału, jakim jest tektura. Jeśli zależy Ci na oryginalnej reklamie, ciekawej aranżacji wnętrza i dobrej zabawie to TEKTOORA jest właśnie tym, czego Ci potrzeba.
Wszystkie materiały POS, stanowiska targowe, elementy scenografii i wystroju zrobione z tektury, będą niezwykle wytrzymałe, solidne i odporne na wilgoć oraz uszkodzenia mechaniczne. Przy tym są niezwykle lekkie i efektowne.
Realizujemy pomysły zgodne z oczekiwaniami i potrzebami klienta.
Kategoria Biznes i ekonomia > Marketing
Słowa kluczowe reklama   marketing   tektura   karton   materiały pos   standy tekturowe   ekspozytory   opakowania z tektury   displaye   regały   wyspy sprzedażowe
Data Jun 27, 2013
Imię kontaktowe Paulina Skoczyals
Email wyślij email do Paulina Skoczyals
Napisz recenzję   Dodaj do ulubionych   Poleć znajomemu   Zgłoś błędny link  

Średnia ocena gości : 0.00 (z 5)
Ilość ocen: 0 Głosów
Ocena gościa

 Inne wpisy w Biznes i ekonomia > Marketing
1. Rajdowy marketing
  Rallymedia.pl to zespół profesjonalistów, którego misją jest świadczenie najwyższej jakości usług medialnych. Kluczowymi obszarami działania naszego zespołu są między innymi kreowanie wizerunku, public relations, fotografia sportowa, projektowanie i administracja stron internetowych i marketing sportowy.
Kategoria:   Biznes i ekonomia > Marketing


2. Studio Filmowe
  Studio Filmowe zsFilm.pl - realizacja filmów reklamowych, szkoleniowych, promocyjnych, korporacyjnych, teledysków, reportaży.
Kompleksowe usługi : stworzenie scenariusza, przygotowanie storyboard'u, zorganizowanie i obsługa planu filmowego, montaż i post-produkcja oraz publikacja.
Skuteczna połączenie zaawansowanych technologii multimedialnych z klasycznym światem sztuk pięknych.
Kategoria:   Biznes i ekonomia > Marketing


3. Rzecznik prasowy - komunikaty prasowe
  Komunikaty prasowe publikowane przez ekspertów i rzeczników prasowych. Wirtualne biuro prasowe dla rzeczników, agencji PR, dziennikarzy i wydawców mediów (Internet, prasa, radio, telewizja). Informacje prasowe dla mediów.

Serwis przeznaczony jest dla dziennikarzy wszystkich mediów, a publikowane w nim treści objęte są zgodą na ich bezpłatne wykorzystanie, także na stronach trzecich. Zgoda dotyczy materiałów tekstowych oraz komunikatów płatnych.

Redakcja serwisu nie pozostaje bierna. Oprócz komunikatów prasowych publikowanych przez rzeczników prasowych zespół serwisu RzecznikPrasowy.pl przygotowuje własne treści w cyklu Tylko u nas. Zebrane w nim materiały także można przedrukowywać.

Serwis grupuje materiały w ponad kilkunastu branżach tematycznych i lokalnych.
Kategoria:   Biznes i ekonomia > Marketing


4. Agencja PR
  Wiele osób zarządzających firmami nie jest pewnych, czy warto inwestować w działania Public Relations. Nie są one przekonane, że może to przynieść ich firmom wymierne korzyści. Czasami potencjalni klienci pytają nas czy wizerunek każdego przedsiębiorstwa warto wzmacniać działaniami PR. Agencja PR ARH Partners stanowczo stwierdza, że tak. Przecież każda firma, żeby trafić do ogólnej świadomości odbiorców, musi dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców. Żeby o jakiejkolwiek firmie usłyszała większa grupa ludzi, wypada to wręcz ogłosić. I po to powstała nasza agencja PR. Dlatego działamy – żeby ułatwić Państwu wejście na rynek. Działamy za pomocą prosprzedażowych narzędzi promocji i komunikacji, przyjętych i cenionych w sektorze B2B. Należy też podkreślić, że wybór narzędzi zależy od nawiązania kontaktu agencji PR z klientem. Precyzując, istnieją 4 takie modele nawiązania współpracy: 1. Zainteresowanemu zależy na produkcie lub usłudze i sam dąży do kontaktu ze stosowną. 2. Widać, że klient szuka produktu lub usługi, ale to agencja PR inicjuje kontakt. 3. Klientowi prawdopodobnie zależy na dokonaniu zakupu i trzeba go do niego tylko przekonać. 4. Możemy też liczyć na łut szczęścia – klient może zauważy komunikat. W każdym z wymienionych przypadków wykorzystuje się inne środki. Ad. 1. szkolenia, wystawy, linki sponsorowane, optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych. Ad. 2. propozycja, nawiązanie kontaktu poprzez rozmowę telefoniczną, e-mail. Ad. 3. narzędziami głównymi będą tu informacje w gazetach i czasopismach. Ad. 4. reklama. Jeżeli chcą się Państwo dowiedzieć, jakie usługi możemy zaoferować Państwa firmie, zapraszamy do kontaktu. Dane teleadresowe znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.
Kategoria:   Biznes i ekonomia > Marketing


5. INSANE
  Bardzo często zdarza się, że chcemy samodzielnie zająć się promocją własnej firmy. Wiedząc co nieco o promocji w internecie, logujemy się na każdą, możliwą platformę społecznościową. To jednak nie takie łatwe, na jakie wygląda. Ogrom pracy jaką trzeba włożyć w reklamę, oraz zasady dotyczące promocji na stronach społecznościowych, najlepiej ogarnie odpowiednia firma. INSANE to interaktywna agencja reklamowa, która stanie na wysokości tego zadania.
Kategoria:   Biznes i ekonomia > Marketing





Strona główna      Nowy wpis      Popularne wpisy      Najlepiej oceniane      Wybór edytora      Dodaj wpis      Aktualizuj wpis      Zostań oceniony      Ulepsz wpis
Copyright © 2008 - 2015 Linkman.pl. Wszystkie prawa zastrzezone. Indexu 5.4.0