|
Inne wpisy w Biznes i ekonomia > Marketing |
1. |
Content.soluma.pl
|
|
Zajmujemy się przygotowywaniem i dystrybucją wszelkiego typu treści. Firma Soluma Content proponuje teksty sprzedażowe, marketingowe, specjalistyczne. Piszemy teksty SEO, prowadzimy firmowe blogi oraz portale tematyczne, przygotowujemy treść na firmowe strony internetowe, redagujemy artykuły sponsorowane. Naszą specjalnością są także specjalistyczne teksty dziennikarskie do prasy drukowanej i e-gazet. Dodatkowo ofertę uzupełniliśmy o e-booki, spoty radiowe, hasła reklamowe.
|
2. |
Producent pudełek - boxxe.pl
|
|
Twój styl jest dla nas najważniejszy. Chętnie pokażemy go na Twoim spersonalizowanym pudełku. Nie zastanwiaj się, już teraz zaprojektuj swoje wyjątkowe opakowanie, które to będzie Cię reprezentowało. Możesz puścić wodzę fantazji i zaprojektować swoje opakowanie tak, aby spełniło ono Twoje najśmielsze oczekiwania. Możesz je nawet znacznie przekroczyć. Nie zwlekaj.
|
3. |
Długopisy reklamowe - MIKAM długopisy
|
|
Przedstawiamy ofertę produktów z nadrukiem firmowym. W ofercie: długopisy reklamowe, nadruki na długopisach, długopisy metalowe, plastikowe, gadżety reklamowe, tampondruk, oraz ekskluzywne pióra.
|
4. |
Galeria Reklamy Koncept - billboardy, druk, odzież, gadżety, kalendarze, wystawiennictwo
|
|
GRKoncept.pl - sklep z artykułami reklamowymi m.in. billboardy, druk wielkoformatowy, poligrafia, odzież promocyjna, gadżety, kalendarze, wystawiennictwo.
Nasze motto: "Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt, poza nami nie wie, co robimy."
Potrzebna reklama? ODWIEDŹ NASZ SKLEP!
Na stronie www nie ma interesującego Państwa produktu? - napiszcie bezpośrednio do biura, przygotujemy i prześlemy Wam ofertę.
|
5. |
Agencja PR
|
|
Profesjonalna agencja PR zawsze dąży do przyjęcia weryfikowalnych celów działań. Od klienta zależy to czy agencja PR podpisze zobowiązanie uzyskania zdefiniowanych efektów współpracy, czy też działania będą miały charakter deklaratywny. Agencja PR w swoich działaniach korzysta z takich narzędzi jak: informacje dla dziennikarzy, artykuły eksperckie, meetingi prasowe, imprezy, patronaty itp.
Agencja PR pomaga organizacjom poprzez: poszerzenie świadomości marki, cykliczną promocję marki na łamach prasy, wskazywania potencjalnego wykorzystania produktów, wyróżnianie marki na tle konkurencji, optymalnego pozycjonowanie produktów, związanie z marką pożądanych zestawów skojarzeniowych, umacnianie wizerunku marki ekskluzywnej, bieżące komunikowanie wartości produktów.
Dla dyrektorów promocji, PR już wiele lat temu stał się świetnym działaniem aktywizującym sprzedaż i budzącym zaufanie do produktu. Z czego to wynika? PR przede wszystkim daje konsumentowi możliwość obiektywnego przyjrzenia się produktowi, a z drugiej tworzy przez pryzmat jego postrzegania markę całego przedsiębiorstwa. Każdy artykuł o produkcie wydaje się stanowczo bardziej rzetelny w warstwie informacyjnej niż promocja, w dodatku stanowi łącznik i narzędzie dialogu pomiędzy firmą a jej klientami.
Niejeden specjalista przyzna, że stałe skupianie się nad jednym tematem lub organizacją powoduje subiektywizm spojrzenia, ale także określone wyeksploatowanie się z nowych idei, dlatego agencję PR można zaprosić do współpracy także, gdy organizacja ma funkcjonujący wewnętrzny dział komunikacji. Agencja PR wspiera dział komunikacji na kilku poziomach.
|
|
|