Kategorie w katalogu

Aktualności 690
Biznes i ekonomia 6630
Dom 3588
Firmy wg branży 9012
Internet 4492
Komputery 773
Kultura i sztuka 582
Motoryzacja 980
Muzyka 337
Nauka 818
Rozrywka 879
Społeczenstwo 504
Sport 627
Turystyka 1954
Zdrowie i uroda 3334
Zwierzęta i rośliny 343




Audiomarketing - Spin Media
ID linku 24677
Tytuł Audiomarketing - Spin Media
Url http://www.spinmedia.pl
Opis Od 2006 roku prowadzimy działalność w branży audiomarketingu. Spółka Spin Media oferuje dobór muzyki do punktu sprzedaży oraz dźwiękowe kampanie reklamowe. Utwory zawsze dobieramy do charakteru konkretnego punktu w taki sposób, aby stworzyć w nim odpowiednią atmosferę sprzyjającą zakupom. W punkcie klienta montujemy urządzenia, które są połączone z naszym centralnym systemem przesyłającym utwory lub inne dane.
Kategoria Firmy wg branży > Agencje reklamowe
Słowa kluczowe organizacje zbiorowego zarządzania ZPAV   muzyka w hipermarketach   muzyka w sklepie   muzyka w sklepach   reklama w punkcie sprzedaży
Data Mar 24, 2015
Imię kontaktowe Pozycjonusz
Email wyślij email do Pozycjonusz
Napisz recenzję   Dodaj do ulubionych   Poleć znajomemu   Zgłoś błędny link  

Średnia ocena gości : 0.00 (z 5)
Ilość ocen: 0 Głosów
Ocena gościa

 Inne wpisy w Firmy wg branży > Agencje reklamowe
1. Taka Torba - torby ekologiczne
  Torby reklamowe to główna specjalność sklepu internetowego Taka-Torba. Dostępna w nim oferta jest bardzo urozmaicona, obejmuje ekologiczne torby bawełniane i papierowe, jutowe, podróżne, na zakupy i wiele więcej. Dzięki oryginalnym i trwałym nadrukom torby świetnie sprawdzają się w reklamie jak opakowanie produktu, prezentu, gadżet reklamowy, torba na foldery w trakcie imprezy targowej. Nadruki na torbach wykonywane są nowoczesnymi metodami druku, aby zapewnić wyjątkowy efekt. Oferowane torby można wykorzystać na drugie śniadanie, książki, drobne zakupy, na piknik itp.
Kategoria:   Firmy wg branży > Agencje reklamowe


2. Agencja interaktywna Kraków
  Agencja interaktywna PromoAgency przedstawia bogatą ofertę usług mających na celu promocję i budowę wizerunku firm w sieci internetowej. Tworzymy rozbudowane serwisy WWW. Sklepy on-line, aplikacje dedykowane oraz systemy CMS. Nad naszymi projektami pracują graficy, webmasterzy, animatorzy Flash oraz copywriterzy, tak by tworzone przez nas projekty wyróżniały się na tle setek podobnych.
PromoAgency to także rozbudowana oferta promocji stron w sieci. Oferujemy zarówno pozycjonowanie w wynikach naturalnych jak i przygotowanie, prowadzenie oraz ciągłe optymalizowanie kampanii linków sponsorowanych. Sprawdź na nas na PromoAgency.pl.
Kategoria:   Firmy wg branży > Agencje reklamowe


3. Wprowadzenie produktu na rynek
  Wprowadzenie nowego produktu to niezwykle newralgiczny etap w życiu firmy. To sytuacja relatywnie dużego ryzyka wynikającego z budżetu przeznaczonego na przygotowania nowego produktu, jak również możliwość dużego zwrotu z inwestycji i ustabilizowanie kondycji finansowej firmy na wiele lat. Wprowadzenie nowego produktu to złożony proces. Wprowadzającym etapem najczęściej jest przygotowanie koncepcji nowego produktu, tak, by wydawała się ona zgodna z filozofią firmy. Dopiero gdy wymóg ten został spełniony, w dalszej kolejności ustalane są cechy składowe nowego produktu na przykład funkcjonalność i estetyka. Na tej podstawie opracowywany jest egzemplarz pilotażowy, który w dalszej kolejności jest testowany. Gdy badania te przebiegną pozytywnie, produkt wchodzi do masowej produkcji. Kiedy nareszcie produkt istnieje już w formie fizycznej przychodzi kolej określenia recepcji produktu przez klientów określonych jako grupa docelowa. Wprowadzenie nowego produktu na rynek korzysta z głębokiej wiedzy o rynku. Rozpoczynając działania trzeba przygotować produkt, zaplanować strategię cenową, skonstruować sieć sprzedaży i zaplanować kampanię reklamową związaną z wprowadzeniem produktu. Akcja marketingowa to ostatni proces prowadzący do sukcesu komercyjnego nowego produktu. Konsumentów można uprzedzić o przyszłym zainstnieniu produktu, aby zainspirować popyt jeszcze przed rozpoczęciem sprzedaży, zwłaszcza gdy produkt cechuje jakaś innowacyjność. Wprowadzenie nowego produktu na rynek to proces w którym ogromne doświadczenie posiada Agencja Alec's Red House. Więcej informacji na ten temat znajdą Państwo pod adresem: wprowadzenie-produktu-na-rynek.pl
Kategoria:   Firmy wg branży > Agencje reklamowe


4. Przygotowanie materiałów promocyjnych
  Agencja PR - GlobalBrand Institute Warszawa, woj. mazowieckie - usługi firmy to: public relations (usługi PR), reklama ATL i BTL, branding, doradztwo marketingowe, komunikacja wewnętrzna, wprowadzanie produktów oraz identyfikacja wizualna, imprezy firmowe, szkolenia i eventy organizacja. Agencja reklamowa oferuje też naming czyli projektowanie nazw. Szkolenia - zarządzanie zasobami ludzkimi, rozwój kompetencji osobistych. Zapraszamy - programy lojalnościowe, cross-selling, promocja sprzedaży - przygotowanie materiałów promocyjnych., marketing internetowy, tworzenie i projektowanie stron internetowych.
Kategoria:   Firmy wg branży > Agencje reklamowe


5. reklama prasowa
  Agencja reklamowa full service PeMaPe oferuje kampanie reklamowe, kreacje multimedialne, prezentacje multimedialne, reklamy prasowe, projekty, atl, btl. Warszawa to główne miasto w jakim działamy, ale nie boimy się wyzwać i podejmiemy się każdego projektu. Zapraszamy na zapoznanie się z naszą ofertą na naszej stronie internetowej, a także na udział w eventach organizowanych przez naszą agencję reklamową.
Kategoria:   Firmy wg branży > Agencje reklamowe





Strona główna      Nowy wpis      Popularne wpisy      Najlepiej oceniane      Wybór edytora      Dodaj wpis      Aktualizuj wpis      Zostań oceniony      Ulepsz wpis
Copyright © 2008 - 2015 Linkman.pl. Wszystkie prawa zastrzezone. Indexu 5.4.0