|
Inne wpisy w Biznes i ekonomia > Marketing |
1. |
Kalendarze książkowe
|
|
Kalendarze książkowe są główną gałęzią działalności firmy WDS Alicja Syguła. Dzięki posiadanym maszynom, możemy oznakować dowolny kalendarz nanosząc na niego np logo Państwa firmy. W szybkim czasie oraz w dokładny sposób, zwracając uwagę na każdy detal, możemy oznakować dowolną ilość kalendarzy. Jako producent, wydaliśmy nową kolekcję kalendarzy książkowych na 2013 rok.
|
2. |
Telebimy, ekrany LED - Wizja
|
|
Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważną rolę przy większych wydarzeniach odgrywa profesjonalny sprzęt: telebimy, plazmy czy ekrany led. Wdrażamy nowoczesne rozwiązania technologiczne. Każdy Klient jest dla nas ważny, dlatego z taką samą starannością traktujemy zamówienia zarówno na małe ekrany led, jak i na duże telebimy. Wszelkiego rodzaju konferencje, kongresy, imprezy plenerowe czy koncerty wymagają odpowiedniej oprawy i odpowiedniego zaplecza technicznego. Główną domeną działalności naszej firmy jest multimedialna obsługa techniczna różnego rodzaju wydarzeń od kulturalnych po sportowe.
|
3. |
stojaki reklamowe
|
|
Francuska firma Marin's zajmuje się produkcją wysokiej jakości materiałów typu POS. Są to ekologiczne, estetyczne, trwałe i przede wszystkim bardzo proste w montażu elementy wykonane z wytrzymałego kartonu. W swojej ofercie mamy opakowania na różne towary - także spożywcze; standy reklamowe i wystawowe. Wszystkie je łączy wyjątkowa estetyka i różnorakość kształtów, dzięki czemu jeszcze lepiej mogą Państwo dopasować je do oferowanych przez siebie towarów. Jesteśmy znaną i cenioną firmą, współpracujemy z wieloma dużymi koncernami, szczegóły znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej.
|
4. |
Skuteczna reklama w Internecie
|
|
Dobry katalog witryn internetowych to idealny pomysł na promocję. Podstawowe właściwości dobrego katalogu witryn internetowych to profesjonalny wygląd oraz restrykcyjne warunki dodawania wpisów. Bardziej korzystne jest dodanie wpisu do mniejszej ilości dobrych serwisów niż większej ilości ale słabszych. Zapraszamy do naszego katalogu.
|
5. |
Dystrybucja, kolportaż, roznoszenie ulotek.
|
|
Firma zajmuje się dystrybucją materiałów reklamowych, folderów, ulotek, czasopism i innych przesyłek na danym obszarze lub bezpośrednio pod wskazany adres. Taka dystrybucja jest przekazana do podmiotów gospodarczych lub odbiorców indywidualnych. Materiały rozprowadza się za pomocą bazy adresowej lub wytycznych przekazanych przez klienta. Możemy przeprowadzić dystrybucję dedykowaną, np. w określonej odległości od sklepów czy oddziałów firmy klienta, do określonych grup, w wybranych dzielnicach miasta, do określonej zabudowy za wycieraczki samochodów, części terenu określonej zakresem ulic. Zawsze przed rozpoczęciem akcji szacujemy potencjał pod kątem ilości adresów lub np. zamożności mieszkańców, urbanistyki lub łatwości dotarcia potencjalnego klienta z miejsca zamieszkania do firmy klienta, sklepu czy oddziału. Klienci zainteresowani wysłaniem katalogów, zaproszeń, kart rabatowych do swoich klientów, mogą skorzystać z kolportażu ulotek. Każda dystrybucja jest raportowana podpisem odbiorcy lub pieczątką. Dystrybucja adresowa materiałów reklamowych może odbywać się na dwa sposoby. Pierwszy wariant zakłada dostarczenie materiałów za potwierdzeniem odbioru, pod wskazane adresy. Drugi wariant przewiduje dostarczenie przesyłek bez potwierdzenia odbioru do odbiorców indywidualnych lub instytucjonalnych.
|
|
|