|
Inne wpisy w Biznes i ekonomia > Marketing |
1. |
Rajdowy marketing
|
|
Rallymedia.pl to zespół profesjonalistów, którego misją jest świadczenie najwyższej jakości usług medialnych. Kluczowymi obszarami działania naszego zespołu są między innymi kreowanie wizerunku, public relations, fotografia sportowa, projektowanie i administracja stron internetowych i marketing sportowy.
|
2. |
Marketing internetowy - ays.pl
|
|
Jeżeli chcesz zdobyć nowych klientów, ale nie wiesz jak się do tego zabrać, to koniecznie odwiedź naszą stronę internetową. Znajdziesz w niej wiele przydatnych informacji jak prowadzić marketing firmy, Jaka reklama w internecie jest najskuteczniejsza oraz czym jest marketing internetowy. Serdecznie zapraszamy i życzymy miłej lektury.
|
3. |
PKT.PL Marketing Zintegrowany
|
|
Pkt.pl, firma z centralą w Bydgoszczy, oferuje zintegrowane działania marketingowe, których celem jest wspieranie małych i średnich przedsiębiorstw. PKT prowadzi działania w wyszukiwarkach internetowych, korzystając przy tym ze wszystkich dostępnych kanałów dotarcia do nowych klientów. Od 2014 roku przedsiębiorstwo świadczy usługi reklamowe dla sektora MSP. Możemy się pochwalić posiadaniem statusu Autoryzowanego Partnera MSP Google AdWords™, co pozwala nam na kompleksową realizację kampanii reklamowych AdWords. Dokładne informacje o zakresie naszej działalności dostępne są na stronie internetowej.
|
4. |
Agencja PR
|
|
Wiele osób zarządzających firmami nie jest pewnych, czy warto inwestować w działania Public Relations. Nie są one przekonane, że może to przynieść ich firmom wymierne korzyści. Czasami potencjalni klienci pytają nas czy wizerunek każdego przedsiębiorstwa warto wzmacniać działaniami PR. Agencja PR ARH Partners stanowczo stwierdza, że tak. Przecież każda firma, żeby trafić do ogólnej świadomości odbiorców, musi dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców. Żeby o jakiejkolwiek firmie usłyszała większa grupa ludzi, wypada to wręcz ogłosić. I po to powstała nasza agencja PR. Dlatego działamy – żeby ułatwić Państwu wejście na rynek. Działamy za pomocą prosprzedażowych narzędzi promocji i komunikacji, przyjętych i cenionych w sektorze B2B. Należy też podkreślić, że wybór narzędzi zależy od nawiązania kontaktu agencji PR z klientem. Precyzując, istnieją 4 takie modele nawiązania współpracy: 1. Zainteresowanemu zależy na produkcie lub usłudze i sam dąży do kontaktu ze stosowną. 2. Widać, że klient szuka produktu lub usługi, ale to agencja PR inicjuje kontakt. 3. Klientowi prawdopodobnie zależy na dokonaniu zakupu i trzeba go do niego tylko przekonać. 4. Możemy też liczyć na łut szczęścia – klient może zauważy komunikat. W każdym z wymienionych przypadków wykorzystuje się inne środki. Ad. 1. szkolenia, wystawy, linki sponsorowane, optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych. Ad. 2. propozycja, nawiązanie kontaktu poprzez rozmowę telefoniczną, e-mail. Ad. 3. narzędziami głównymi będą tu informacje w gazetach i czasopismach. Ad. 4. reklama. Jeżeli chcą się Państwo dowiedzieć, jakie usługi możemy zaoferować Państwa firmie, zapraszamy do kontaktu. Dane teleadresowe znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.
|
5. |
Koszulki reklamowe
|
|
Koszulki z nadrukiem to idealne rozwiązanie dla firm, które pragną stworzyć dobry wizerunek własnej firmy w oczach Klientów. Pracownicy posiadający takie same koszulki z nadrukiem z logo danej firmy, to na pewno najlepszy wybór, na jaki można postawić.
Nasza firma specjalizuje się w usługach, związanych z nadrukiem na koszulkach za pomocą metody sitodruku bądź też folii typu flock i flex. W naszej ofercie znajdują się zarówno zwykłe koszulki t-shirt, koszulki polo a także bluzy z długim rękawem. Wysoka jakość produktu, atrakcyjne ceny, a do tego pełne zadowolenie Klienta.
|
|
|