Kategorie w katalogu

Aktualności 690
Biznes i ekonomia 6630
Dom 3588
Firmy wg branży 9012
Internet 4492
Komputery 773
Kultura i sztuka 582
Motoryzacja 980
Muzyka 337
Nauka 818
Rozrywka 879
Społeczenstwo 504
Sport 627
Turystyka 1954
Zdrowie i uroda 3334
Zwierzęta i rośliny 343




Oxygen Media
ID linku 2636
Tytuł Oxygen Media
Url http://www.oxygenmedia.eu
Opis Nasza firma zajmuję się szeroko pojętą reklamą, promocją outdoor.
Główną działalnością OXYGENMEDIA jest produkcja pneumatycznych nośników reklamowych.

W standardowej naszej ofercie znajdują się oczywiście:
namioty, słupy, ekrany oraz balony pneumatyczne. Ale ze względu na konkurencję postanowiliśmy
zająć się szczególnie nietypowymi strukturami.
Jesteśmy w stanie wykonać praktycznie każdy kształt takiej pneumatycznej reklamy,
wszystko pod profil działalności klienta.
Kategoria Biznes i ekonomia > Marketing
Słowa kluczowe reklama pneumatyczna   reklama zewnętrzna   dmuchane balony reklamowe   bramy pneumatyczne   ekrany reklamowe   namioty pneumatyczne   banery reklamowe   bandy pneumatyczne   chwieje   pneumatyczne kopie produktów   druk wielkoformatowy
Data Jul 27, 2009
Imię kontaktowe Marcin
Email wyślij email do Marcin
Napisz recenzję   Dodaj do ulubionych   Poleć znajomemu   Zgłoś błędny link  

Średnia ocena gości : 0.00 (z 5)
Ilość ocen: 0 Głosów
Ocena gościa

 Inne wpisy w Biznes i ekonomia > Marketing
1. Agencja PR
  Profesjonalna agencja PR zawsze dąży do przyjęcia weryfikowalnych celów działań. Od klienta zależy to czy agencja PR podpisze zobowiązanie uzyskania zdefiniowanych efektów współpracy, czy też działania będą miały charakter deklaratywny. Agencja PR w swoich działaniach korzysta z takich narzędzi jak: informacje dla dziennikarzy, artykuły eksperckie, meetingi prasowe, imprezy, patronaty itp.

Agencja PR pomaga organizacjom poprzez: poszerzenie świadomości marki, cykliczną promocję marki na łamach prasy, wskazywania potencjalnego wykorzystania produktów, wyróżnianie marki na tle konkurencji, optymalnego pozycjonowanie produktów, związanie z marką pożądanych zestawów skojarzeniowych, umacnianie wizerunku marki ekskluzywnej, bieżące komunikowanie wartości produktów.

Dla dyrektorów promocji, PR już wiele lat temu stał się świetnym działaniem aktywizującym sprzedaż i budzącym zaufanie do produktu. Z czego to wynika? PR przede wszystkim daje konsumentowi możliwość obiektywnego przyjrzenia się produktowi, a z drugiej tworzy przez pryzmat jego postrzegania markę całego przedsiębiorstwa. Każdy artykuł o produkcie wydaje się stanowczo bardziej rzetelny w warstwie informacyjnej niż promocja, w dodatku stanowi łącznik i narzędzie dialogu pomiędzy firmą a jej klientami.

Niejeden specjalista przyzna, że stałe skupianie się nad jednym tematem lub organizacją powoduje subiektywizm spojrzenia, ale także określone wyeksploatowanie się z nowych idei, dlatego agencję PR można zaprosić do współpracy także, gdy organizacja ma funkcjonujący wewnętrzny dział komunikacji. Agencja PR wspiera dział komunikacji na kilku poziomach.
Kategoria:   Biznes i ekonomia > Marketing


2. Apresto Public Relations
  Dobre relacje z otoczeniem stanowią klucz do osiągnięcia Twojego celu? Sprawdź jak profesjonalny zespół PR pomaga osiągnąć sukces Tobie i Twojej firmie, zapraszamy do zapozniania się z naszą ofertą.
Kategoria:   Biznes i ekonomia > Marketing


3. Kształtowanie wizerunku
  KongresPR jest cyklicznym corocznym spotkaniem osób na co dzień zajmujących się public relations (PR) oraz osób dla których kształtowanie wizerunku stało się pasją. Kongres zrzesza osoby oraz instytucje miasta Rzeszów, które ukształtują Twój wizerunek.
Kategoria:   Biznes i ekonomia > Marketing


4. Agencja reklamowa Lublin - skuteczna
  Startujesz z własną firmą i nie masz pomysłu na kampanię reklamową? Żaden problem! wystarczy skorzystać z usług naszej agencji reklamowej lublin, która nie tylko skutecznie poprowadzi całą kampanie reklamową, ale również doradzi jak postępować by zatrzymać przy sobie klientów. Zapraszamy do skorzystania z naszych profesjonalnych usług reklamowych.
Kategoria:   Biznes i ekonomia > Marketing


5. Agencja kreatywna
  Czy można przepowiedzieć przyszłość z tarota? Odpowiedź jest prosta jak but. TAK! Jeśli ktokolwiek będzie zastanawiał się nad skorzystaniem z tej formy otrzymywania informacji o naszej przyszłości będzie na pewno usatysfakcjonowany. Przyszłość z tarota przepowiada się bardzo łatwo a wykwalifikowani wróżbici z łatwością udziela nam szczegółowych informacji na nawet najtrudniejsze pytanie. Co prawda metod uzyskiwania informacji nie licząc tarota jest bardzo dużo jednak to z jakiej formy skorzystamy to indywidualna sprawa. Muszę się przyznać jednak, że karty tarota są dla mnie najlepsze. Niezbadane są wyroki Boskie a przyszłość z tarota jest zawsze odgadniona w niemal stu procentach. Zawsze będę korzystał z tej formy otrzymywania informacji i nie zmienię tego na nic innego. Tarot to dla mnie wszystko. Ufam mu i nie boje się tych kart w przeciwieństwie do dużej grupy osób, dla których wróżbiarstwo to zabobon i farmazon.
Kategoria:   Biznes i ekonomia > Marketing





Strona główna      Nowy wpis      Popularne wpisy      Najlepiej oceniane      Wybór edytora      Dodaj wpis      Aktualizuj wpis      Zostań oceniony      Ulepsz wpis
Copyright © 2008 - 2015 Linkman.pl. Wszystkie prawa zastrzezone. Indexu 5.4.0