|
Inne wpisy w Biznes i ekonomia > Marketing |
1. |
Giełda ofert reklamowych i marketingowe zakupy grupowe
|
|
Nowoczesny portal skupiający sprzedawców usług, produktów i powierzchni reklamowych. Oferuje możliwość wystawiania zleceń na daną usługę oraz opcję korzystania z branżowych zakupów grupowych. Innowacyjność to Planer Reklamy, który pozwala na wykreowanie kampanii reklamowej dostosowanej do możliwości finansowych użytkownika. Wszystko dla marketingu i reklamy firmy.
|
2. |
prokonstrukcje.pl- kasetony reklamowe
|
|
W przypadku zainteresowania kasetonami reklamowymi, ale równie dobrze pylonami czy literami przestrzennymi, zapraszamy bardzo serdecznie do rzucenia okiem na ofertę firmy Pro Konstrukcje. Posiada ona bardzo duże doświadczenie w zakresie produkcji i montażu reklam świetlnych - we wszystkich przypadkach sprawiają one, że chociażby Państwa bar będzie osiągał dużo lepsze wyniki finansowe, będzie chętniej odwiedzany.
|
3. |
Reklama w Internecie - Google AdWords, Sieci Partnerskie
|
|
Usługi z zakresu marketingu internetowego. Reklama w Google. Tworzenie i zarządzanie kampaniami reklamowymi Adwords, tzw. linkami sponsorowanymi przede wszystkim dla małych i średnich firm.
www.kampaniewsieci.pl
Tel.: 883 722 323
|
4. |
Agencja PR
|
|
Wiele osób zarządzających firmami nie jest pewnych, czy warto inwestować w działania Public Relations. Nie są one przekonane, że może to przynieść ich firmom wymierne korzyści. Czasami potencjalni klienci pytają nas czy wizerunek każdego przedsiębiorstwa warto wzmacniać działaniami PR. Agencja PR ARH Partners stanowczo stwierdza, że tak. Przecież każda firma, żeby trafić do ogólnej świadomości odbiorców, musi dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców. Żeby o jakiejkolwiek firmie usłyszała większa grupa ludzi, wypada to wręcz ogłosić. I po to powstała nasza agencja PR. Dlatego działamy – żeby ułatwić Państwu wejście na rynek. Działamy za pomocą prosprzedażowych narzędzi promocji i komunikacji, przyjętych i cenionych w sektorze B2B. Należy też podkreślić, że wybór narzędzi zależy od nawiązania kontaktu agencji PR z klientem. Precyzując, istnieją 4 takie modele nawiązania współpracy: 1. Zainteresowanemu zależy na produkcie lub usłudze i sam dąży do kontaktu ze stosowną. 2. Widać, że klient szuka produktu lub usługi, ale to agencja PR inicjuje kontakt. 3. Klientowi prawdopodobnie zależy na dokonaniu zakupu i trzeba go do niego tylko przekonać. 4. Możemy też liczyć na łut szczęścia – klient może zauważy komunikat. W każdym z wymienionych przypadków wykorzystuje się inne środki. Ad. 1. szkolenia, wystawy, linki sponsorowane, optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych. Ad. 2. propozycja, nawiązanie kontaktu poprzez rozmowę telefoniczną, e-mail. Ad. 3. narzędziami głównymi będą tu informacje w gazetach i czasopismach. Ad. 4. reklama. Jeżeli chcą się Państwo dowiedzieć, jakie usługi możemy zaoferować Państwa firmie, zapraszamy do kontaktu. Dane teleadresowe znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.
|
5. |
Agencja PR Wrocław - Euro-m.pl
|
|
Wszystkich zainteresowanych usługami w zakresie organizacji imprez, eventów, bankietów oraz konferencji, zapraszamy na stronę internetową agencji eventowej o nazwie Euro M, która znajduje się we Wrocławiu. Zajmiemy się wszystkim od A do Z - mowa o opracowaniu szczegółowego scenariusza, wykonaniu scenografii, reżyserii działań artystycznych czy zapewnieniu transportu oraz cateringu.
|
|
|