|
Inne wpisy w Biznes i ekonomia > Inne |
1. |
Opti - buy - oszczędności w zasięgu ręki.
|
|
Nasza firma oferuje szeroką gamę usług, umożliwiających skuteczną optymalizację
procesów zakupowych, począwszy od poszukiwania i selekcji najlepszych partnerów
handlowych i organizacji aukcji elektronicznych, aż po kompleksowy outsourcing działu zakupów.
Zachęcamy Państwa do zapoznania sie z treściami zawartymi w serwisie, oraz do regularnego
odwiedzania naszej witryny jako źródła informacji dotyczących zagadnień związanych z zakupami
zaopatrzeniowymi.
|
2. |
Archiwum Cyfrowe - Scancentre
|
|
Jeśli posiadasz firmę i potrzebujesz wsparcia w operowaniu danymi to zdaj się na nas. Archiwizacja dokumentów, skanowanie dokumentów i skanowanie książek to tylko niewielka część naszej bogatej oferty. Odwiedź naszą stronę internetową w celu zapoznania się z resztą naszych usług. Gwarantujemy że nie pożałujesz.
|
3. |
Kurs euro
|
|
Elektroniczny serwis wymiany walut oferuje transakcje kupna i sprzedaży walut obcych za pośrednictwem rachunków bankowych. Z wykorzystaniem umieszczonego na stronie formularza w błyskawiczny sposób można obliczyć dokładny kurs wymiany na przykład kurs euro, wprowadzając dane transakcji. Kursy walut ustalane są według jasnej zasady w odwołaniu do bieżącego kursu Forex. Wymienione środki otrzymuje się w przeciągu paru minut od zrealizowania dyspozycji. Serwis internetowykantor.pl jest bardzo dobrze zabezpieczony, gwarantuje poufność danych, przesyłanych między serwerem a komputerem interesanta. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do zapoznania się z ofertą serwisu.
|
4. |
Night Club Sweet Dream we Wrocławiu
|
|
Szukasz Klubu Nocnego? Zapraszamy do zapoznania się z ofertą Klubu Nocnego Sweet Dream na stronie internetowej : http://www.sweetdream.com.pl/ . Nasz Klub znajduje się we Wrocławiu (50-128), na ulicy Świętego Mikołaja 13/2 . Możesz się z nami skontaktować telefonicznie : +48 71 341 84 00 bądź mailowo : klub@sweetdream.com.pl
Zapraszamy Serdecznie!
|
5. |
muzyka w hipermarketach
|
|
Audiomarketing to świadome oddziaływanie na klienta (konsumenta), rodzaj terapii muzycznej w celu stworzenia specyficznego, sprzyjającego klimatu w miejscu sprzedaży, poprzez emisję odpowiednio dobranych, przygotowanych, sformatowanych utworów muzycznych (w tym bloku programowego - muzycznego) w połączeniu z przekazem odpowiednich informacji, komunikatów reklamowych, spotów oraz ogłoszeń, których treść wpływa niezwykle pozytywnie na podejmowane przez klienta decyzje o zakupie towaru. Często stanowi główny przekaz o aktualnych produktach oraz pełni charakter nadrzędnego Centrum informacyjnego. Selektywnie dobrana baza muzyczna w miejscu sprzedaży, charakteryzuje i wyróżnia markę, oraz utrwala jej wizerunek w świadomości klienta. Muzyka w miejscu sprzedaży wydłuża czas przebywania konsumenta oraz zachęca tym samym do ponownych odwiedzin.
|
|
|