Kategorie w katalogu

Aktualności 690
Biznes i ekonomia 6630
Dom 3588
Firmy wg branży 9012
Internet 4492
Komputery 773
Kultura i sztuka 582
Motoryzacja 980
Muzyka 337
Nauka 818
Rozrywka 879
Społeczenstwo 504
Sport 627
Turystyka 1954
Zdrowie i uroda 3334
Zwierzęta i rośliny 343




Organizacja promocji
ID linku 8370
Tytuł Organizacja promocji
Url http://www.g3.com.pl
Opis G3 - konkursy, promocje, loterie promocyjne, materiały POS, usługi wspierające sprzedaż. Organizacja promocji, marketing mobilny, systemy gier promocyjnych, loterie, zdrapki, konkursy, programy lojalnościowe, konkursy SMS, promocje konsumenckie. Marketing Warszawa - nadzór nad loterią, promocje, materiały reklamowe, loterie, programy lojalnościowe Warszawa, woj. mazowieckie. Kampanie BTL, kampanie ATL, B2B, B2C, kampanie PR. Organizacja loterii, konkursów, programów.
Kategoria Biznes i ekonomia > Marketing
Słowa kluczowe Programy lojalnościowe   Konkursy   Loterie promocyjne   Promocje   Nadzór nad loterią   Nadzór loteryjny   Zdrapki   Organizacja promocji   Organizacja loterii   Organizacja konkursów   Organizacja programów   Materiały reklamowe Warszawa   Promocje konsumenckie
Data Apr 5, 2010
Imię kontaktowe G3
Email wyślij email do G3
Napisz recenzję   Dodaj do ulubionych   Poleć znajomemu   Zgłoś błędny link  

Średnia ocena gości : 0.00 (z 5)
Ilość ocen: 0 Głosów
Ocena gościa

 Inne wpisy w Biznes i ekonomia > Marketing
1. Nadruki na balonach
  Przedsiębiorstwo Albex, działające na rynku już od 1989 roku, specjalizuje się w wyrobie artykułów reklamowych z nadrukiem. Nadruki na balonach powstają przy użyciu metody sitodruku, w związku z czym są wyraźne i trwałe. Natomiast balony wykonywane są z lateksu, dzięki czemu są elastyczne i trwałe, a przy tym dostępne w wielu kolorach.
Kategoria:   Biznes i ekonomia > Marketing


2. MarketingSocial.pl - Social Media czyli Twoja firma na Facebooku i Twitterze
  Podbij z nami Facebook, Twitter i pozostałe portale społecznościowe. Zajmujemy się marketingiem na portalach społecznościowych. Stworzymy dla Twojej firmy unikalną stronę na Facebooku. W ten sposób zwiekszysz ilość swoich “fanów” a także staniesz się firmą przyjazną klientowi. Projektujemy strony interaktywne, z aplikacjami dostosowanymi do Twoich potrzeb. Jeśli sprzedajesz produkt czy serwis, oferujemy także Facebook Sklep. Naszym głównym założeniem jest zadowolenie klienta. Dlatego możesz być pewnien/na, że Marketing Social to dobry wybór.
Kategoria:   Biznes i ekonomia > Marketing


3. Agencja PR
  Profesjonalna agencja PR zawsze dąży do przyjęcia weryfikowalnych celów działań. Od klienta zależy to czy agencja PR podpisze zobowiązanie uzyskania zdefiniowanych efektów współpracy, czy też działania będą miały charakter deklaratywny. Agencja PR w swoich działaniach korzysta z takich narzędzi jak: informacje dla dziennikarzy, artykuły eksperckie, meetingi prasowe, imprezy, patronaty itp.

Agencja PR pomaga organizacjom poprzez: poszerzenie świadomości marki, cykliczną promocję marki na łamach prasy, wskazywania potencjalnego wykorzystania produktów, wyróżnianie marki na tle konkurencji, optymalnego pozycjonowanie produktów, związanie z marką pożądanych zestawów skojarzeniowych, umacnianie wizerunku marki ekskluzywnej, bieżące komunikowanie wartości produktów.

Dla dyrektorów promocji, PR już wiele lat temu stał się świetnym działaniem aktywizującym sprzedaż i budzącym zaufanie do produktu. Z czego to wynika? PR przede wszystkim daje konsumentowi możliwość obiektywnego przyjrzenia się produktowi, a z drugiej tworzy przez pryzmat jego postrzegania markę całego przedsiębiorstwa. Każdy artykuł o produkcie wydaje się stanowczo bardziej rzetelny w warstwie informacyjnej niż promocja, w dodatku stanowi łącznik i narzędzie dialogu pomiędzy firmą a jej klientami.

Niejeden specjalista przyzna, że stałe skupianie się nad jednym tematem lub organizacją powoduje subiektywizm spojrzenia, ale także określone wyeksploatowanie się z nowych idei, dlatego agencję PR można zaprosić do współpracy także, gdy organizacja ma funkcjonujący wewnętrzny dział komunikacji. Agencja PR wspiera dział komunikacji na kilku poziomach.
Kategoria:   Biznes i ekonomia > Marketing


4. marketing
  Blog internetowy dotyczący reklamy , pozycjonowania i marketingu w internecie . Informacje o powstających lub istniejących już projektach wartych wspomnienia i polecenia internautom. Zapraszam na nasz blog internetowy.
Kategoria:   Biznes i ekonomia > Marketing


5. Emaliowane tablice reklamowe Ladislav Zaparka
  Ladislav Zaparka oferuje produkty czeskiego przemysłu lotniczego - lotnictwo ultralekkie, mikroloty, nowe i używane samoloty ultralekkie ULM. Reprezentujemy czołowych producentów czeskich. Motoszybowiec, modele przedmiotów, balony reklamowe oraz balony stacjonarne. W ofercie firmy także bramy pneumatyczne, namioty reklamowe, dmuchańce, emaliowane tablice reklamowe, ekrany reklamowe. Profesjonalne usługi szkoleniowe, forum ULL i giełda samolotów używanych.
Kategoria:   Biznes i ekonomia > Marketing





Strona główna      Nowy wpis      Popularne wpisy      Najlepiej oceniane      Wybór edytora      Dodaj wpis      Aktualizuj wpis      Zostań oceniony      Ulepsz wpis
Copyright © 2008 - 2015 Linkman.pl. Wszystkie prawa zastrzezone. Indexu 5.4.0