Kategorie w katalogu

Aktualności 690
Biznes i ekonomia 6630
Dom 3588
Firmy wg branży 9012
Internet 4492
Komputery 773
Kultura i sztuka 582
Motoryzacja 980
Muzyka 337
Nauka 818
Rozrywka 879
Społeczenstwo 504
Sport 627
Turystyka 1954
Zdrowie i uroda 3334
Zwierzęta i rośliny 343




Agencja PR
ID linku 12998
Tytuł Agencja PR
Url http://arhpartners.pl
Opis Wiele osób zarządzających firmami nie jest pewnych, czy warto inwestować w działania Public Relations. Nie są one przekonane, że może to przynieść ich firmom wymierne korzyści. Czasami potencjalni klienci pytają nas czy wizerunek każdego przedsiębiorstwa warto wzmacniać działaniami PR. Agencja PR ARH Partners stanowczo stwierdza, że tak. Przecież każda firma, żeby trafić do ogólnej świadomości odbiorców, musi dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców. Żeby o jakiejkolwiek firmie usłyszała większa grupa ludzi, wypada to wręcz ogłosić. I po to powstała nasza agencja PR. Dlatego działamy – żeby ułatwić Państwu wejście na rynek. Działamy za pomocą prosprzedażowych narzędzi promocji i komunikacji, przyjętych i cenionych w sektorze B2B. Należy też podkreślić, że wybór narzędzi zależy od nawiązania kontaktu agencji PR z klientem. Precyzując, istnieją 4 takie modele nawiązania współpracy: 1. Zainteresowanemu zależy na produkcie lub usłudze i sam dąży do kontaktu ze stosowną. 2. Widać, że klient szuka produktu lub usługi, ale to agencja PR inicjuje kontakt. 3. Klientowi prawdopodobnie zależy na dokonaniu zakupu i trzeba go do niego tylko przekonać. 4. Możemy też liczyć na łut szczęścia – klient może zauważy komunikat. W każdym z wymienionych przypadków wykorzystuje się inne środki. Ad. 1. szkolenia, wystawy, linki sponsorowane, optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych. Ad. 2. propozycja, nawiązanie kontaktu poprzez rozmowę telefoniczną, e-mail. Ad. 3. narzędziami głównymi będą tu informacje w gazetach i czasopismach. Ad. 4. reklama. Jeżeli chcą się Państwo dowiedzieć, jakie usługi możemy zaoferować Państwa firmie, zapraszamy do kontaktu. Dane teleadresowe znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.
Kategoria Biznes i ekonomia > Marketing
Słowa kluczowe agencja PR
Data Apr 4, 2011
Imię kontaktowe Radek
Email wyślij email do Radek
Napisz recenzję   Dodaj do ulubionych   Poleć znajomemu   Zgłoś błędny link  

Średnia ocena gości : 0.00 (z 5)
Ilość ocen: 0 Głosów
Ocena gościa

 Inne wpisy dodane przez tego użytkownika
1. Agencja PR
  Wiele osób zarządzających firmami nie jest pewnych, czy warto inwestować w działania Public Relations. Nie są one przekonane, że może to przynieść ich firmom wymierne korzyści. Czasami potencjalni klienci pytają nas czy wizerunek każdego przedsiębiorstwa warto wzmacniać działaniami PR. Agencja PR ARH Partners stanowczo stwierdza, że tak. Przecież każda firma, żeby trafić do ogólnej świadomości odbiorców, musi dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców. Żeby o jakiejkolwiek firmie usłyszała większa grupa ludzi, wypada to wręcz ogłosić. I po to powstała nasza agencja PR. Dlatego działamy – żeby ułatwić Państwu wejście na rynek. Działamy za pomocą prosprzedażowych narzędzi promocji i komunikacji, przyjętych i cenionych w sektorze B2B. Należy też podkreślić, że wybór narzędzi zależy od nawiązania kontaktu agencji PR z klientem. Precyzując, istnieją 4 takie modele nawiązania współpracy: 1. Zainteresowanemu zależy na produkcie lub usłudze i sam dąży do kontaktu ze stosowną. 2. Widać, że klient szuka produktu lub usługi, ale to agencja PR inicjuje kontakt. 3. Klientowi prawdopodobnie zależy na dokonaniu zakupu i trzeba go do niego tylko przekonać. 4. Możemy też liczyć na łut szczęścia – klient może zauważy komunikat. W każdym z wymienionych przypadków wykorzystuje się inne środki. Ad. 1. szkolenia, wystawy, linki sponsorowane, optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych. Ad. 2. propozycja, nawiązanie kontaktu poprzez rozmowę telefoniczną, e-mail. Ad. 3. narzędziami głównymi będą tu informacje w gazetach i czasopismach. Ad. 4. reklama. Jeżeli chcą się Państwo dowiedzieć, jakie usługi możemy zaoferować Państwa firmie, zapraszamy do kontaktu. Dane teleadresowe znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.
Kategoria:   Biznes i ekonomia > Marketing


 Inne wpisy w Biznes i ekonomia > Marketing
1. Upominkarnia Dla Biznesu
  Jeżeli potrzebujesz porządnej jakości prezentów firmowych, to sklep Upominkarnia-dla-biznesu.pl został utworzony właśnie dla Ciebie. Gadżety reklamowe to bardzo skuteczna metoda budowania wizerunku i świadomości marki. Dlatego też dokładamy wszelkich starań, by nasze produkty były możliwie jak najlepszej próby. Można się u nas zaopatrzyć w takie gadżety reklamowe jak pamięci USB i wiele, wiele innych. Tak rozległy asortyment sprawia, że każdy wybierze coś dla siebie właściwego.
Kategoria:   Biznes i ekonomia > Marketing


2. Reklama na flagach typu WINDER i proste
  Produkujemy najwyższej jakości flagi reklamowe wykonane metodą nadruku sublimacyjnego z zastosowaniem techniki rastrowej. Oferta skierowana jest głównie
dla małych firm, agencji reklamowych oraz klientów indywidualnych. Zastosowanie techniki rastrowej zapewnia realistyczne odwzorowanie wielobarwnych
fotografii, która w połączeniu z nadrukiem sublimacyjnym doskonale wypromują Wasz produkt na naszej dzianinie flagowej.
Kategoria:   Biznes i ekonomia > Marketing


3. Gadżety reklamowe
  Organizacja kampanii reklamowej musi opierać się o artykuły reklamowe. Nie może być dla nas zaskoczeniem, że kiedy nadchodzi taki moment w firmie, że trzeba pomyśleć o następnej kampanii reklamowej, bardzo często będziemy wówczas współpracować z odpowiednimi instytucjami, które zajmują się organizowaniem takich przedsięwzięć. Do jednego z ich zadań będzie należało zintegrowanie takich produktów, jak artykuły reklamowe z całym programem kampanii. Z tego też powodu bardzo wcześnie zaczyna się planowanie zakupu tego rodzaju produktów, co długopisy reklamowe, antystresy, czy też akcesoria do wina. Musimy, bowiem opracować wartość środków finansowych, jaką zechcemy przeznaczyć na taką akcję promocyjną. Ze względu na to, że kampania powinna dzielić się na kilka etapów, które mogłyby po sobie następować w sposób ciągły, będziemy się także decydować na takie gadżety reklamowe, jak parasole reklamowe breloki, a nawet kubki. Mając do dyspozycji wszystkie te produkty, możemy je podzielić, podobnie, jak i naszą aktywność w kampanii reklamowej. W sytuacji, kiedy będzie o nas głośno, warto zmniejszyć wartość produktów, które będą znacznie szybciej się rozchodzić.
Kategoria:   Biznes i ekonomia > Marketing


4. Agencja public relations Poznań
  Strona agencji reklamowej Locco Event dostarcza szczegółowej informacji o ofercie firmy w zakresie podejmowanych działań marketingowych. Agencja specjalizuje się w organizacji i przygotowywaniu imprez firmowych, integracyjnych, promocyjnych i spotkań biznesowych. Firma zapewnia pełną obsługę różnorodnych eventów, wynajmuje hostessy i zajmuje się merchandisingiem. Locco Event oferuje też wszelkie działania z zakresu public relations oraz zajmuje się outsourcingiem sił sprzedaży.
Kategoria:   Biznes i ekonomia > Marketing


5. Agencja PR
  Wiele osób zarządzających firmami nie jest pewnych, czy warto inwestować w działania Public Relations. Nie są one przekonane, że może to przynieść ich firmom wymierne korzyści. Czasami potencjalni klienci pytają nas czy wizerunek każdego przedsiębiorstwa warto wzmacniać działaniami PR. Agencja PR ARH Partners stanowczo stwierdza, że tak. Przecież każda firma, żeby trafić do ogólnej świadomości odbiorców, musi dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców. Żeby o jakiejkolwiek firmie usłyszała większa grupa ludzi, wypada to wręcz ogłosić. I po to powstała nasza agencja PR. Dlatego działamy – żeby ułatwić Państwu wejście na rynek. Działamy za pomocą prosprzedażowych narzędzi promocji i komunikacji, przyjętych i cenionych w sektorze B2B. Należy też podkreślić, że wybór narzędzi zależy od nawiązania kontaktu agencji PR z klientem. Precyzując, istnieją 4 takie modele nawiązania współpracy: 1. Zainteresowanemu zależy na produkcie lub usłudze i sam dąży do kontaktu ze stosowną. 2. Widać, że klient szuka produktu lub usługi, ale to agencja PR inicjuje kontakt. 3. Klientowi prawdopodobnie zależy na dokonaniu zakupu i trzeba go do niego tylko przekonać. 4. Możemy też liczyć na łut szczęścia – klient może zauważy komunikat. W każdym z wymienionych przypadków wykorzystuje się inne środki. Ad. 1. szkolenia, wystawy, linki sponsorowane, optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych. Ad. 2. propozycja, nawiązanie kontaktu poprzez rozmowę telefoniczną, e-mail. Ad. 3. narzędziami głównymi będą tu informacje w gazetach i czasopismach. Ad. 4. reklama. Jeżeli chcą się Państwo dowiedzieć, jakie usługi możemy zaoferować Państwa firmie, zapraszamy do kontaktu. Dane teleadresowe znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.
Kategoria:   Biznes i ekonomia > Marketing





Strona główna      Nowy wpis      Popularne wpisy      Najlepiej oceniane      Wybór edytora      Dodaj wpis      Aktualizuj wpis      Zostań oceniony      Ulepsz wpis
Copyright © 2008 - 2015 Linkman.pl. Wszystkie prawa zastrzezone. Indexu 5.4.0