|
Inne wpisy w Biznes i ekonomia > e-Biznes |
1. |
Blog o grafice, pozycjonowaniu i wszystkim po trochu
|
|
Rasi.pl to blog ogólnotematyczny z naciskiem na grafikę 2d, pozycjonowanie stron, webmastering i inne rzeczy związanie z biznesem w internecie. Na blogu także znajdziesz trochę informacji na temat kitesurfingu, kitebordingu itp, ogólnie wszystko o latawcach z którymi miałem doczynienia. Serdecznie zapraszam na bloga.
|
2. |
Systemy Informatyczne
|
|
Sygnity SA to firma z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie produkcji i wdrażania systemów informatycznych dla firm. Sygnity dostarcza najnowocześniejsze systemy zarówno dla małych firm jak i dla wielkich korporacji. Bardzo rozbudowana oferta oprogramowania sprawia, że każdy może skorzystać z usług Sygnity SA.
|
3. |
Perfumeria Kaori.pl
|
|
W ofercie naszego sklepu znajdą Państwo perfumy i wody toaletowe legendarnych, niszowych marek, takich jak Hanae Mori, Molinard, Annick Goutal, Comptoir Sud Pacifique, Caron, 10 Corso Como itd. Wszystkie oferowane przez nas produkty są dostepne u nas w magazynie i wysyłane w ciągu 24 godzin.
Cen nie do przebicia przez konkurencję.
|
4. |
E-biznes i e-commerce - blog
|
|
Jest to blog poświęcony tematyce e-biznesu i e-commerce. Zawiera ciekawe artykuły oraz nowości z branży. Osoby chcące założyć własną działalność w internecie tj. sklep internetowy dowiedzą się jak to zrobić i jak się reklamować. Webmasterzy znajdą tutaj ciekawe porady dotyczące sztuki pozycjonowania stron. Zapraszamy.
|
5. |
Adkontekst - Reklama kontekstowa - Linki sponsorowane
|
|
Adkontekst to sieć reklamy kontekstowej emitowanej na opiniotwórczych portalach oraz na samej górze w wynikach wyszukiwania WP.pl/NetSprint.pl. Sieć zarządzana jest wspólnie przez NetSprint.pl i Wirtualną Polskę. Powstała na bazie wspólnych, wieloletnich doświadczeń obu firm w obszarach wyszukiwania informacji oraz zarządzania i emisji reklam kontekstowych.
Dzięki zaawansowanej technologii wykorzystywanej przez Adkontekst, reklamy są bezpośrednio powiązane z zapytaniem Użytkownika lub treścią serwisów na których są prezentowane. W ten sposób reklamodawca dociera ze swoim przekazem tylko i wyłącznie do internautów zainteresowanych jego ofertą.
|
|
|