Kategorie w katalogu

ID linku 16542
Tytuł Imprezy integracyjne mazowieckie
Url http://www.naszlakuodrowazow.pl
Opis Na szlaku Odrowążów to program wyjazdu jednodniowego dla grup zorganizowanych. W ramach tej jednodniowej wycieczki możemy zwiedzić całe miasto Szydłowiec wraz z Zamkiem Radziwiłów i Muzeum Instrumentów Ludowych. Oprócz tego przewidziane jest zwiedzanie huty Żelaza w Chlewiskach oraz zwiedzanie kościoła p.w. Św. Stanisława z XVI w. w Chlewiskach. Na koniec przewidziany jest pobyt i zwiedzanie Pałacu Odrowążów wraz z licznymi atrakcjami dodatkowymi i posiłkami. Do zwiedzania jest Stajnia Platera z XIX wieku, Termy Zamkowe, Stadnina koni i zabytkowy park z licznymi pomnikami przyrody wpisany na listę najcenniejszych parków w Polsce z Witalną Wioską SPA i Kamiennym Kręgiem Mocy. Dla zwiedzających została tu przygotowana przyrodniczo – historyczna ścieżka edukacyjna.
Kategoria Turystyka > Aktywny wypoczynek
Słowa kluczowe wyjazdy integracyjne dla firm   szydłowiec   imprezy integracyjne mazowieckie   na szlaku odrowążów   manor house
Data Sep 5, 2012
Imię kontaktowe lukasz
Email wyślij email do lukasz
Napisz recenzję   Dodaj do ulubionych   Poleć znajomemu   Zgłoś błędny link

Średnia ocena gości : 5.00 (z 5)
Ilość ocen: 1 Głosów
Ocena gościa

Inne wpisy w Turystyka > Aktywny wypoczynek
1. wakacje w Bułgarii
  Strona poświęcona pięknemu krajowi jakim jest Bułgaria. Idealne źródło informacji dla wszystkich, którzy planują wakacje w Bułgarii. U nas znajdziesz wiele ciekawych artykułów, przewodników i ciekawostek, a także opisy interesujących wydarzeń i miejsc. Wejdź na naszą stronę a dowiesz się wszystkiego co chcesz wiedzieć o niesamowitym kraju jakim jest Bułgaria!

2. Wędkarstwo morskie
  Prawdziwie emocjonujące wędkarstwo może się odbywać na morzu. Doskonale znamy uczucie, gdy wzrasta poziom adrenaliny, rośnie niebezpieczeństwo i niepewność. Są to naturalne reakcje przy walce z rybą na morzu. Chcemy się podzielić tymi wrażeniami z innymi pasjonatami łowienia ryb morskich, dlatego organizujemy rejsy pełne przygód i wielu ciekawych atrakcji. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do obejrzenia galerii, w której znajdują się ciekawe zdjęcia z naszym wypraw oraz zachęcamy do kontaktu, gdy będą Państwo bliżej zainteresowani.

3. Cudaprzyrody.pl
  Strona ukazująca rozmaitość oraz przyrodniczy charakter najbardziej urokliwych miejsc na mapie Azji i Europy. Historyczne szlaki i krainy, jaskinie sięgające neolitu, góry i przełęcze, a także parki krajobrazowe - o nich dowiesz się dzięki tej witrynie. Jeśli zastanawia Cię gdzie spędzić swój wypoczynek jednocześnie zwiedzając, to jest to serwis właśnie dla Ciebie.

4. Wyprawa dookoła świata
  Jako młode osobistości doceniające sobie wędrówki zdecydowaliśmy się motocyklem dookoła świata. Wyprawa dookoła świata to niewątpliwie jest dla nas duże wyzwanie zwłaszcza, że sypialiśmy w namiotach. Prowiantu nikt nam nie produkował- jedyne co mieliśmy to swoje garnki i w nich pichciliśmy. Zdani sami na siebie nie znaliśmy co nas może czekać w nocy. Czasami kłębiły się nam po głowie różnorodne myśli- czy to nie zaatakuje nas jakiekolwiek australijskie bydlę. Pomimo tych wszelkich trwóg, to, co przetrwaliśmy nie jest nieskomplikowane do zaprezentowania. Wychodząc naprzeciw tym przeszkodom realizujemy fotografie, a wszystko tylko po to, ażeby jak najwięcej wiarygodnie opisać to Wam. Naszym marzeniem jest zrobienie fotoreportażu, który jasno i otwarcie zaprezentuje kompletną naszą ekspedycję motorem dookoła świata.

5. Czartery jachtów Chorwacja
  Chorwacja posiada bardzo urozmaicone, wyjątkowe w skali świata wybrzeże świetnie nadające się do rejsu jachtem. Czartery jachtów umożliwiają rejsy wzdłuż wybrzeża Chorwacji. Ruszaj w rejs czarterem po ciepłych wodach Chorwacji! Wypływając wyczarterowanym jachtem na morze nie musisz mieć żadnych patentów żeglarskich.
Kategoria:   Turystyka > Aktywny wypoczynek

Strona główna      Nowy wpis      Popularne wpisy      Najlepiej oceniane      Wybór edytora      Dodaj wpis      Aktualizuj wpis      Zostań oceniony      Ulepsz wpis