Kategorie w katalogu

ID linku 16710
Tytuł Polskie jaskinie
Url http://jaskinie.org
Opis Witryna internetowa poświęcona tematyce różnych jaskiń i grot znajdujących się w ciekawych regionach kraju i świata. Wyszukasz u nas wielkie jaskinie w tym te które w tej chwili są przedmiotem badań. Chcemy aby wszelkie zawarte wiadomości były aktualne i potwierdzone ilustracjami co zdecydowanie polepsza odczuwane wrażenia. Jeżeli tematyka jaskiń nie jest Ci odległa zapraszamy do wzajemnej współpracy nad portalem. Na pewno zainteresują Cię jaskinie, które można zwiedzić a ich w Słowacji i Zakopanym nie brakuje przekonaj się sam.
Kategoria Turystyka > Aktywny wypoczynek
Słowa kluczowe jaskinie   polskie jaskinie   jaskinie sudety   groty   zakopane   jaskinie w polsce
Data Oct 8, 2012
Imię kontaktowe Emil
Email wyślij email do Emil
Napisz recenzję   Dodaj do ulubionych   Poleć znajomemu   Zgłoś błędny link

Średnia ocena gości : 0.00 (z 5)
Ilość ocen: 0 Głosów
Ocena gościa

Inne wpisy w Turystyka > Aktywny wypoczynek
1. Paintball Kamikadze
  Jedyna strona poświęcona aktywnemu wypoczynkowi w malowniczej okolicy, jaką jest Zawoja. Strona zawiera podstawowe informacje o grze paintball, o jej odmianach i sposobie gry. Strona zawiera także ciekawe opisy zabaw towarzyskich i róznych formach aktywnego spędzania czasu na wolnym powietrzu. Sport i rekreacja to najlepszy sposób na dobre samopoczucie.

2. Wyprawa dookoła świata
  Jako młode osobistości doceniające sobie wędrówki zdecydowaliśmy się motocyklem dookoła świata. Wyprawa dookoła świata to niewątpliwie jest dla nas duże wyzwanie zwłaszcza, że sypialiśmy w namiotach. Prowiantu nikt nam nie produkował- jedyne co mieliśmy to swoje garnki i w nich pichciliśmy. Zdani sami na siebie nie znaliśmy co nas może czekać w nocy. Czasami kłębiły się nam po głowie różnorodne myśli- czy to nie zaatakuje nas jakiekolwiek australijskie bydlę. Pomimo tych wszelkich trwóg, to, co przetrwaliśmy nie jest nieskomplikowane do zaprezentowania. Wychodząc naprzeciw tym przeszkodom realizujemy fotografie, a wszystko tylko po to, ażeby jak najwięcej wiarygodnie opisać to Wam. Naszym marzeniem jest zrobienie fotoreportażu, który jasno i otwarcie zaprezentuje kompletną naszą ekspedycję motorem dookoła świata.

3. instruktor narciarswta
  zapraszam na szkolenia narciarskie w Zakopanem, na Podhalu, w innych rejonach Polski i w Alpach. Prowadzę szkolenia dla klientów indywidualnych i grup, szkolę dzieci , młodzież i dorosłych, początkujących i zaawansowanych. Staram się dostosować metody i czas kursu do potrzeb konkretnych klientów, to Państwo wybieracie miejsce i stok. Chętnie doradzę dodatkowe atrakcje, po nartach proponuję masaż

4. Palenica
  Jeden z dwóch najważniejszych kulminacji zachodniej części Małych Pienin, górujący nad Szczawnicą. Szczyt położony w Jaszowcu - wypoczynkowej dzielnicy Ustronia. Ze szczytu widoczna jest panorama Pienin z Trzema Koronami i Sokolicą oraz Tatry Słowackie z wyraźnie widoczną Łomnicą. Na stokach góry, znajdują się dwie trasy narciarskie, jedna z nich posiada homologację FIS do rozgrywania zawodów w slalomie i slalomie gigancie. Organizowane są także loty paralotnią.

5. Wycieczki szkolne dla dzieci i młodzieży
  ferta nasza skierowana jest do dzieci i młodzieży szkolnej oraz osób dorosłych. Nasze propozycje dotyczą wyjazdów krajowych. Oprócz standardowych tras wycieczkowych wymienionych w naszym informatorze wykonujemy również usługi turystyczne wg wskazań, czy życzeń klientów, np.: wycieczki na życzenie z własnym programem, imprezy integracyjne, plenery.
Nasz produkt turystyczny charakteryzuje się wysokim standardem. Autokary klasy turystycznej typu MERCEDES, SCANIA, DAF, BOVA zapewniają wygodną i bezpieczną podróż. Piloci - przewodnicy posiadają kwalifikacje zawodowe. Program turystyczny przygotowany przez specjalistów łączy w sobie walory turystyczno-krajoznawcze z elementami edukacyjnymi. Posiadamy zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie organizacji imprez turystycznych wydane przez Wojewodę Mazowieckiego nr 0193 oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w TU AXA.
Kategoria:   Turystyka > Aktywny wypoczynek

Strona główna      Nowy wpis      Popularne wpisy      Najlepiej oceniane      Wybór edytora      Dodaj wpis      Aktualizuj wpis      Zostań oceniony      Ulepsz wpis