Kategorie w katalogu

Aktualności 690
Biznes i ekonomia 6630
Dom 3588
Firmy wg branży 9012
Internet 4492
Komputery 773
Kultura i sztuka 582
Motoryzacja 980
Muzyka 337
Nauka 818
Rozrywka 879
Społeczenstwo 504
Sport 627
Turystyka 1954
Zdrowie i uroda 3334
Zwierzęta i rośliny 343




Agencja Ciszewski Public Relations
ID linku 2571
Tytuł Agencja Ciszewski Public Relations
Url http://www.ciszewskipr.pl/
Opis Usługi Public Relations. Zarządzanie kryzysem, tworzenie wizerunku. Oferujemy: Media Relations, Komunikacja wewnętrzna, Media Monitoring, Sponsoring, Produkcje materiałów wspierających działania PR. Agencja Ciszewski Public Relationsjest stowarzyszona z Golin/Harris. Zaufały nam wielkie firmy na rynku. Sprawdź nasze możliwości.
Kategoria Biznes i ekonomia > Marketing
Słowa kluczowe public relations
Data Jul 23, 2009
Imię kontaktowe Marcin
Email wyślij email do Marcin
Napisz recenzję   Dodaj do ulubionych   Poleć znajomemu   Zgłoś błędny link  

Średnia ocena gości : 0.00 (z 5)
Ilość ocen: 0 Głosów
Ocena gościa

 Inne wpisy w Biznes i ekonomia > Marketing
1. Małe kosze delikatesowe
  Bardzo często zastanawiamy się, jaki pomysł na prezent będzie dobry na daną okazję. Nie zawsze można sobie pozwolić na ekskluzywne gadżety, więc szukamy tańszych, a przy tym bardziej sympatycznych rozwiązań. Nobilia.pl proponuje fajne kosze delikatesowe, kosze okolicznościowe i kosze świąteczne, które mogą towarzyszyć każdej uroczystości. Można zamówić duży kosz podarunkowy, pełen rozmaitych wiktuałów, a także niewielki kosz upominkowy, mieszczący się w klasycznym, porcelanowym kubeczku. Prezenty z czekolady wcale nie muszą mieć dużych rozmiarów, by pochodziły od najlepszych producentów na świecie. Małe kosze prezentowe można wspaniale przystroić i opakować, czego dowodem jest oferta marki Nobilia. Takie upominki okolicznościowe zawsze są mile widziane. Poprawiają nastrój i relacje między partnerami, znajomymi czy krewnymi, a dodatku wcale dużo nie kosztują.
Kategoria:   Biznes i ekonomia > Marketing


2. Marketing lokalny dla małych firm
  "Zanim wydasz złotówkę na reklamę, marketing albo stronę WWW..."

Czy wiesz, że jutro przeciętny Polak obejrzy 3738 reklam? Obejrzy je w telewizji, na billboardach, w Internecie i na ulotkach. Niewiele z nich zapamięta, prawda?

Co możesz zrobić, aby to właśnie twoja mała firma przekonała klienta do kupienia konkretnego produktu albo usługi?

Zanim wybierzesz firmę, która zajmie się napisaniem oferty, reklamy prasowej, ulotki albo stworzeniem strony WWW, upewnij się, że:

⇒ Pracują w niej specjaliści od marketingu bezpośredniego i perswazji oraz potrafią tę wiedzę wykorzystać w twojej małej firmie.

⇒ To co robią to nie tylko reklama, która wyróżnia firmę, ale coś, co skutecznie sprzedaje.

⇒ Teksty promujące twoje produkty będą ciekawe i przede wszystkim zachęca klientów do wydawania pieniędzy.

Jeśli chcesz skuteczną stronę WWW, która sama będzie zdobywała dla ciebie nowych klientów…
Jeśli potrzebujesz oferty, która przyciągnie i przekona klienta do wydania pieniędzy…
Jeśli zależy ci na tym, aby dotychczas jednorazowi klienci kupowali u ciebie więcej niż jeden raz…

To wejdź teraz na www.marketing21.pl
Kategoria:   Biznes i ekonomia > Marketing


3. Mix marketing
  Marketing mix to przepis na sukces w dziedzinie sprzedaży, to podstawowy sposób realizacji celów przedsiębiorstwa. Marketing internetowy polega na skutecznym wykorzystaniu zestawu instrumentów, których integracja i aktywne współdziałanie, przełożą się na wysoką sprzedaż, udziały w rynku, a nawet zwiększenie popytu w danym sektorze. Tą kombinacją narzędzi sprzedażowych jest właśnie marketing mix. Jak jest definiowany marketing internetowy i jakie przybiera formy – możesz dowiedzieć się na tym portalu.
Kategoria:   Biznes i ekonomia > Marketing


4. Ulotkarze - kolportaż ulotek na terenie całego kraju.
  Kolportaż ulotek tylko z ulotkarzami. Roznoszenie ulotek za pośrednictwem różnych metod dostosowanych indywidualnie pod potrzeby i wymagania naszych Klientów. Skutecznie działamy na terenie całego kraju. Oferujemy pełny monitoring zlecenia …bo liczy się tylko dobrze wykonane zadanie. Kolportaż ulotek realizowany z Ulotkarzami - to kreatywność i świeże spojrzenie na tematy, które realizujemy. Dzięki indywidualnemu podejściu do każdego naszego klienta, tworzymy rozwiązania, które przekładają się na realne korzyści naszych klientów.
Kategoria:   Biznes i ekonomia > Marketing


5. http://batika.pl
  Bez reklamy i informacji wizualnej nie może dziś funkcjonować żadna działalność. Nasycenie ryku wszelkimi dobrami i usługami jest tak duże, że by dotrzeć do klienta, trzeba się w odpowiedni sposób zaprezentować. Wydatnie pomaga w tym Batika, dostarczając różnego rodzaju nośniki informacji i reklamy wizualnej.
Kategoria:   Biznes i ekonomia > Marketing





Strona główna      Nowy wpis      Popularne wpisy      Najlepiej oceniane      Wybór edytora      Dodaj wpis      Aktualizuj wpis      Zostań oceniony      Ulepsz wpis
Copyright © 2008 - 2015 Linkman.pl. Wszystkie prawa zastrzezone. Indexu 5.4.0