|
Inne wpisy w Biznes i ekonomia > Marketing |
1. |
Szkło hartowane
|
|
Grupa Luxpol Tychy - specjalizacja firmy to nowoczesny druk na szkle i grafika na szkle. Polecamy wysokiej jakości druk na szkle - szkło drukowane, plexi z nadrukiem i płyty PCV z nadrukiem, drewno drukowane, meble drukowane, panele szklane. Producent serdecznie zaprasza - druk na szkle, szkło hartowane do kuchni (Szklana ściana).
|
2. |
Euro Electronics Systemy Świetlne
|
|
Euro Electronics Group, profesjonalna reklama świetlna. Nasza firma (www.wyswietlacze-led.eu) już od ponad 15 lat działa na rynku reklamy zewnętrznej. Doświadczenie naszego personelu w tej branży sprawia, iż nasze projekty i prace są przygotowywane i wykonywane profesjonalnie. Wychodząc naprzeciw potrzeb naszych klientów rozpoczęliśmy produkcję diodowych tablic reklamowych oraz telebimów. Doradzamy, tworzymy, szkolimy i słuchamy cennych uwag. Zapewniamy Naszym Klientom kompleksową obsługę, montaż i serwis naszych produktów. Z równym zapałem podejmujemy się każdych zleceń: tych dużych i tych niewielkich.
|
3. |
Agencja PR-marketingowa Praktycy.com
|
|
Praktycy.com jest agencją PRowo-marketingową. Firmę tworzą doświadczeni specjaliści, którzy w sposób kompleksowy i strategiczny budują komunikację, kreują wizerunek oraz promują kluczowe polskie i międzynarodowe marki. Nasi klienci powierzają nam, a często całkowicie outsourcują działania w zakresie m.in. PR-u, komunikacji czy marketingu.
Zaufali nam, m.in.: Grupa Onet.pl (Onet.pl, Zumi.pl, Onet.tv, Onet.eu, OnetLajt.pl), Grupa Fotka.pl (Fotka.pl, Finansowo.pl), zanox, Elefanta.pl, Kancelaria podatkowa Ożóg i Wspólnicy, Moneybookers, 4 Results, smava.pl.
|
4. |
Reklama Chojnice - gregormedia.com.pl
|
|
Gregor Media to agencja reklamowa, która doskonale rozumie potrzeby przedsiębiorców w Starogardzie, Tczewie, Chojnicach i Szczecinku. Nasza specjalizacja to tworzenie profesjonalnych stron internetowych i skuteczne kampanie reklamowe. Nasz zespół kreatywnych specjalistów działa z pasją i zaangażowaniem, by Twoja reklama była nie tylko estetyczna, ale przede wszystkim przynosiła realne korzyści.
|
5. |
Agencja PR
|
|
Profesjonalna agencja PR zawsze dąży do przyjęcia weryfikowalnych celów działań. Od klienta zależy to czy agencja PR podpisze zobowiązanie uzyskania zdefiniowanych efektów współpracy, czy też działania będą miały charakter deklaratywny. Agencja PR w swoich działaniach korzysta z takich narzędzi jak: informacje dla dziennikarzy, artykuły eksperckie, meetingi prasowe, imprezy, patronaty itp.
Agencja PR pomaga organizacjom poprzez: poszerzenie świadomości marki, cykliczną promocję marki na łamach prasy, wskazywania potencjalnego wykorzystania produktów, wyróżnianie marki na tle konkurencji, optymalnego pozycjonowanie produktów, związanie z marką pożądanych zestawów skojarzeniowych, umacnianie wizerunku marki ekskluzywnej, bieżące komunikowanie wartości produktów.
Dla dyrektorów promocji, PR już wiele lat temu stał się świetnym działaniem aktywizującym sprzedaż i budzącym zaufanie do produktu. Z czego to wynika? PR przede wszystkim daje konsumentowi możliwość obiektywnego przyjrzenia się produktowi, a z drugiej tworzy przez pryzmat jego postrzegania markę całego przedsiębiorstwa. Każdy artykuł o produkcie wydaje się stanowczo bardziej rzetelny w warstwie informacyjnej niż promocja, w dodatku stanowi łącznik i narzędzie dialogu pomiędzy firmą a jej klientami.
Niejeden specjalista przyzna, że stałe skupianie się nad jednym tematem lub organizacją powoduje subiektywizm spojrzenia, ale także określone wyeksploatowanie się z nowych idei, dlatego agencję PR można zaprosić do współpracy także, gdy organizacja ma funkcjonujący wewnętrzny dział komunikacji. Agencja PR wspiera dział komunikacji na kilku poziomach.
|
|
|