|
Firmy z Rabatem - Rabaty, zniżki i promocje-reklama firm
|
ID linku |
9315 |
Tytuł |
Firmy z Rabatem - Rabaty, zniżki i promocje-reklama firm |
Url |
http://twojabazafirm.pl |
Opis |
TBF Twoja Baza Firm-Program Rabatowy skupiający firmy przyjazne klientowi-udział w Programie biorą tylko "firmy z rabatem". Zajmujemy się promowaniem firm partnerskich oraz ich reklamowaniem .Naszym głównym celem jest wsparcie działalności firm partnerskich, poprzez zapewnienie im reklamy wśród klientów TBF - Twoja Baza Firm, doradztwo przy tworzeniu skutecznych stron internetowych, darmowe pozycjonowanie stron, szkolenia z różnych zakresów działalności (m.in.: reklama w internecie, promocja swojej działalności przy wykorzystaniu portali społecznościowych, tworzenia dodatkowych dróg sprzedaży, wdrażanie programów partnerskich, prowadzenia sklepów internetowych, pisania tekstów reklamowych, wykorzystywania baz mailingowych). |
Kategoria |
Biznes i ekonomia > Marketing |
Słowa kluczowe |
reklama rabaty promocje zniżki |
Data |
Jun 3, 2010 |
Imię kontaktowe |
Bogdan |
Email |
wyślij email do Bogdan
|
Napisz recenzję
Dodaj do ulubionych
Poleć znajomemu
Zgłoś błędny link
|
Inne wpisy w Biznes i ekonomia > Marketing |
1. |
Artykuł sponsorowany
|
|
Świadomość klientów ciągle wzrasta i nie wystarcza im już prosta informacja o produkcie i jego cenie. Chcą wiedzieć w jakich warunkach powstaje, z jakich komponentów, jaką politykę prowadzi firma wobec pracowników i środowiska. Chce po prostu dialogu z firmą.
To content marketing, którego podstawą jest artykuł sponsorowany. Wychodząc naprzeciw tym potrzebom powstała innowacyjna platforma Nowy.Marketing zajmująca się kompleksową promocją firm w Internecie. Dobrze zaplanowany i przeprowadzony marketing internetowy jest znacznie skuteczniejszy niż najdroższa reklama w telewizji.
Dzięki współpracy z ponad 2000 portalami i blogami kontent marketing może skutecznie budować wizerunek firmy lub markę produktu. Nowy.Marketing to portal, który przewiduje przyszłość i jest na nią przygotowany. Jest to gwarancją wysokiej jakości oferowanych usług i ich skuteczności. Podjęcie właściwej decyzji o działaniach w ramach marketingu internetowego bardzo ułatwia blog prowadzony na stronie.
Profesjonalnie napisane artykuły wyjaśniają mechanizmy oddziaływania na klientów, zasady pisania wartościowych tekstów i ich znaczenia, przyszłość pozycjonowania oraz wiele innych zagadnień. Nowy.Marketing to portal dla firm, które stawiają na przyszłość.
|
2. |
Agencja pr
|
|
Witryna agencji CORE PR, której działalność opiera się na wprowadzaniu strategii komunikacyjnych. Nasza agencja pr nastawiona jest przede wszystkim na jak najbliższą współpracę z klientem, uzyskiwanąnieustannym, ścisłym konsultacjom. Zapraszamy.
|
3. |
Mediosfera
|
|
Mediosfera jest to firma, która zajmuje się proawdzeniem biur prasowych oraz kampaniami public relations. Za prowadzone działania odpiwiadają doświadczeni pracownicy, co przekłada się na ogromną skuteczność. Współpracują z programami śniadanowymi, rozrywkowymi i publicystycznymi. Nawiązując kontrakt z Mediosfera, możesz wypromować się na szeroką skalę w telewizji.
|
4. |
AAC Andrzej Połoński Reklama i Pozycjonowanie w Internecie
|
|
AAC Reklama w Internecie Radom, na swojej stronie internetowej, zachęca do korzystania przez klientów ze swoich usług marketingu internetowego. Przedstawia zbiór zasad jakimi powinno się kierować przy wyborze takiej formy promocji, czym się kierować, i dlaczego wybrać właśnie AAC. Agencja Reklamy Internetowej, zapewni skutecznie wsparcie w polepszaniu wizerunku firmy, marki, pozytywnemu przekazowi płynącemu do klientów, a dzięki temu rozwojowi przedsiębiorstwa, za pomocą dobrze dobranych, optymalnych w danym przypadku, rozwiązań marketingowych. Dla klientów posiadających stronę w sieci polecamy pozycjonowanie stron, i to nie tylko w normalnym polu wyszukiwania, ale także w polu grafika i mapy. Dzięki temu wysoka pozycja w wyszukiwarkach, jakimi są np. google i bing będzie łatwo osiągana i utrzymywana. Firma płaci raz a efekt jest na całe lata, a nie tak jak w kontekstach czy adwordsach, tylko wtedy gdy się płaci. Wszystko to zapewnia pozycjonowanie, bo nawet najlepiej zaprojektowana, doskonała graficznie i bezbłędna merytorycznie witryn, bez pozycjonowania staje się martwa, gdyż niemożliwe jest odnalezienie jej w wyszukiwarkach. Nikt nie obejrzy takiej strony, jeśli nie dowie się, że ona istnieje. Aac pomoże Ci zdobyć czołowe miejsca dla Twojej strony. Przerabiamy dostarczone przez firmę zdjęcia do formy przyjaznej dla wyszukiwarek, polepszamy jakość kadrujemy dodajemy tekst napisy, przerabiamy filmiki, dodajemy muzykę głos lektora napisy. Jeśli klient akowych nie ma, sami nakręcimy krótkie tanie filmiki HD, zrobimy zdjęcia HDR, pracujemy na profesjonalnym sprzęcie. Dzięki pełnej obecności firmy w internecie w normalnym polu szukania jak i w grafice i wideo, taka firma i jej witryna jest traktowana przez wyszukiwarki jako bardziej wartościowa niż jakaś inna nawet 10razy większa, ale bez tych dodatków, i jest umieszczana przez nie wysoko w swoich wynikach wyszukiwań, przez co klienci klikają nie w potentata, tylko w naszą małą, ale dobrze rozreklamowaną firmę.
|
5. |
Dystrybucja, kolportaż, roznoszenie ulotek.
|
|
Firma zajmuje się dystrybucją materiałów reklamowych, folderów, ulotek, czasopism i innych przesyłek na danym obszarze lub bezpośrednio pod wskazany adres. Taka dystrybucja jest przekazana do podmiotów gospodarczych lub odbiorców indywidualnych. Materiały rozprowadza się za pomocą bazy adresowej lub wytycznych przekazanych przez klienta. Możemy przeprowadzić dystrybucję dedykowaną, np. w określonej odległości od sklepów czy oddziałów firmy klienta, do określonych grup, w wybranych dzielnicach miasta, do określonej zabudowy za wycieraczki samochodów, części terenu określonej zakresem ulic. Zawsze przed rozpoczęciem akcji szacujemy potencjał pod kątem ilości adresów lub np. zamożności mieszkańców, urbanistyki lub łatwości dotarcia potencjalnego klienta z miejsca zamieszkania do firmy klienta, sklepu czy oddziału. Klienci zainteresowani wysłaniem katalogów, zaproszeń, kart rabatowych do swoich klientów, mogą skorzystać z kolportażu ulotek. Każda dystrybucja jest raportowana podpisem odbiorcy lub pieczątką. Dystrybucja adresowa materiałów reklamowych może odbywać się na dwa sposoby. Pierwszy wariant zakłada dostarczenie materiałów za potwierdzeniem odbioru, pod wskazane adresy. Drugi wariant przewiduje dostarczenie przesyłek bez potwierdzenia odbioru do odbiorców indywidualnych lub instytucjonalnych.
|
|
|