Kategorie w katalogu

Aktualności 690
Biznes i ekonomia 6630
Dom 3588
Firmy wg branży 9012
Internet 4492
Komputery 773
Kultura i sztuka 582
Motoryzacja 980
Muzyka 337
Nauka 818
Rozrywka 879
Społeczenstwo 504
Sport 627
Turystyka 1954
Zdrowie i uroda 3334
Zwierzęta i rośliny 343




Reima AirConcept - Zapachy i Aromaty
ID linku 14269
Tytuł Reima AirConcept - Zapachy i Aromaty
Url http://www.zapachfirmy.pl
Opis Reima AirConcept jest producentem zapachów. Firma zajmuje się sprzedażą systemów zapachowych i aromatów przeznaczonych dla firm. Produkuje zapachy oznaczane własną marką oraz oferuje indywidualne koncepcje zapachowe dla firm i zakładów pracy. Reima AirConcept jest właścicielem takich marek jak: reimaromŸ, reimairŸ i reimadorŸ.
W naszej ofercie możecie znaleźć takie artykuły jak dozowniki zapachowe, dozowniki aerozolowe, kolumny zapachowe. Posiadamy także urządzenia zapachowe z możliwością podłączenia z klimatyzacją.
Możemy zaoferować także wyrafinowane zapachy, aromatyczne olejki, perfumy w sprayu, odświeżacze powietrza oraz olejki eteryczne.
Nasza wykwalifikowana kadra i doświadczeni projektancji aromatów z chęcią pomogą Państwu w wyborze.
Kategoria Biznes i ekonomia > Marketing
Słowa kluczowe reima   reima airconcept   odświeżacze   urządzenia zapachowe   zapachy   aromaty
Data Oct 21, 2011
Imię kontaktowe Informacja
Email wyślij email do Informacja
Napisz recenzję   Dodaj do ulubionych   Poleć znajomemu   Zgłoś błędny link  

Średnia ocena gości : 0.00 (z 5)
Ilość ocen: 0 Głosów
Ocena gościa

 Inne wpisy dodane przez tego użytkownika
1. Reima AirConcept - Zapachy i Aromaty
  Reima AirConcept jest producentem zapachów. Firma zajmuje się sprzedażą systemów zapachowych i aromatów przeznaczonych dla firm. Produkuje zapachy oznaczane własną marką oraz oferuje indywidualne koncepcje zapachowe dla firm i zakładów pracy. Reima AirConcept jest właścicielem takich marek jak: reimaromŸ, reimairŸ i reimadorŸ.
W naszej ofercie możecie znaleźć takie artykuły jak dozowniki zapachowe, dozowniki aerozolowe, kolumny zapachowe. Posiadamy także urządzenia zapachowe z możliwością podłączenia z klimatyzacją.
Możemy zaoferować także wyrafinowane zapachy, aromatyczne olejki, perfumy w sprayu, odświeżacze powietrza oraz olejki eteryczne.
Nasza wykwalifikowana kadra i doświadczeni projektancji aromatów z chęcią pomogą Państwu w wyborze.
Kategoria:   Biznes i ekonomia > Marketing


 Inne wpisy w Biznes i ekonomia > Marketing
1. Torby Papierowe z Nadrukiem, Torba papierowa z Nadrukiem
  Firma oferuje torby papierowe z nadrukiem wykonywanym metodami sitodruk i flekosdruk a także offsetem. Obszarem naszego działania obejmujemy teren całej Unii. Nasza torba papierowa z nadrukiem drukowana jest już od 200 sztuk nakładu. Stosujemy papiery najwyższej jakości, oferujemy uchwyty skręcane i płaski, co przy wielu rozmiarach i niskich cenach, sprawia iż nasza oferta jest jedną z najatrakcyjniejszych w Polsce. Zapraszamy do zapoznania się ze wszystkimi oferowanymi przez nas produktami na naszych stronach.
Kategoria:   Biznes i ekonomia > Marketing


2. Drukarnia Toreb
  Jesteśmy firmą z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży poligraficznej. Oferujemy wysokiej jakości torby papierowe w różnych rozmiarach, z papieru szarego lub białego, torby laminowane i oczywiście torby ekologiczne, a także reklamowe. Nasze wyroby przygotowujemy indywidualnie do potrzeb naszych klientów. Torby papierowe eko z nadrukiem są dziś pozytywnie przyjmowane, mogą okazać się wielkim atutem w oczach Klienta. Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z ofertą naszej firmy.
Realizujemy zamówienia między innymi do następujących miast: Wrocław, Bydgoszcz, Gdańsk, Gdynia, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łódź, Olsztyn, Poznań, Rzeszów, Warszawa, Trójmiasto.
Drukarnia Toreb Papierowych
ul. Danusi Jurandówny 22
30-398 Kraków
tel.: +48 66 074 02 12
e-mail: biuro@drukarniatoreb.pl
Zapraszamy od Poniedziałku do Piątku od 09:00 do 16:00
Kategoria:   Biznes i ekonomia > Marketing


3. Tworzenie ulotek
  Czy ty też chcesz mieć ulotki, które przyciągną nowych klientów do twojej firmy?
Drogi przedsiębiorco,

Boisz się, że wydasz pieniądze na ulotki, a nie przyniosą ci one dodatkowych klientów?
Chciałbyś, żeby twoje ulotki nie tylko ładnie wyglądały, ale też zainteresowały potencjalnych klientów, a co najważniejsze sprawiły, że wydadzą u ciebie swoje pieniądze?

Czy pamiętasz jakąś ulotkę, którą kiedyś dostałeś? I czy kiedykolwiek dzięki takiej ulotce coś kupiłeś? Prawdopodobnie nie.

To dlatego, że większość ulotek tworzona jest wyłącznie przez grafików. A sama grafika to zbyt mało, aby skutecznie zachęcić klienta do kupienia jakiegoś produktu lub usługi.
Kategoria:   Biznes i ekonomia > Marketing


4. Leady konsumenckie - mobi-me.pl
  Szukasz firmy, która zajmuję się szeroko pojętym marketingiem? Przedsiębiorstwo Mobi-mi oferuje rozwiązania w działaniu przekazu bezpośredniej komunikacji z klientem, ich specjalizacją jest generowanie leadów b2c. Podjęcie współpracy znacznie zwiększa efektywność całej kampanii oraz gwarantuje przewagę nad konkurencją. Co ważne, firma gwarantuje bezpieczeństwo, polegające na skutecznej szczelności danych.
Kategoria:   Biznes i ekonomia > Marketing


5. Agencja PR
  Wiele osób zarządzających firmami nie jest pewnych, czy warto inwestować w działania Public Relations. Nie są one przekonane, że może to przynieść ich firmom wymierne korzyści. Czasami potencjalni klienci pytają nas czy wizerunek każdego przedsiębiorstwa warto wzmacniać działaniami PR. Agencja PR ARH Partners stanowczo stwierdza, że tak. Przecież każda firma, żeby trafić do ogólnej świadomości odbiorców, musi dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców. Żeby o jakiejkolwiek firmie usłyszała większa grupa ludzi, wypada to wręcz ogłosić. I po to powstała nasza agencja PR. Dlatego działamy – żeby ułatwić Państwu wejście na rynek. Działamy za pomocą prosprzedażowych narzędzi promocji i komunikacji, przyjętych i cenionych w sektorze B2B. Należy też podkreślić, że wybór narzędzi zależy od nawiązania kontaktu agencji PR z klientem. Precyzując, istnieją 4 takie modele nawiązania współpracy: 1. Zainteresowanemu zależy na produkcie lub usłudze i sam dąży do kontaktu ze stosowną. 2. Widać, że klient szuka produktu lub usługi, ale to agencja PR inicjuje kontakt. 3. Klientowi prawdopodobnie zależy na dokonaniu zakupu i trzeba go do niego tylko przekonać. 4. Możemy też liczyć na łut szczęścia – klient może zauważy komunikat. W każdym z wymienionych przypadków wykorzystuje się inne środki. Ad. 1. szkolenia, wystawy, linki sponsorowane, optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych. Ad. 2. propozycja, nawiązanie kontaktu poprzez rozmowę telefoniczną, e-mail. Ad. 3. narzędziami głównymi będą tu informacje w gazetach i czasopismach. Ad. 4. reklama. Jeżeli chcą się Państwo dowiedzieć, jakie usługi możemy zaoferować Państwa firmie, zapraszamy do kontaktu. Dane teleadresowe znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.
Kategoria:   Biznes i ekonomia > Marketing





Strona główna      Nowy wpis      Popularne wpisy      Najlepiej oceniane      Wybór edytora      Dodaj wpis      Aktualizuj wpis      Zostań oceniony      Ulepsz wpis
Copyright © 2008 - 2015 Linkman.pl. Wszystkie prawa zastrzezone. Indexu 5.4.0