|
Inne wpisy w Firmy wg branży > Szkolenia |
1. |
Terapia poznań
|
|
Coaching życia Wojciech Gorzelanny zapewnia profesjonalny coaching oraz pomoc w rozwoju osobistym. Wartości, które kultywuje w pracy to: wsparcie, zaangażowanie, partnerstwo, zaufanie, autentyczność, efektywność osobista. Sesje indywidualne i grupowe to możliwość zdobycia umiejętności, które ułatwią pokonanie problemów. W skład zajęć wchodzą: redukcja stresu, sztuka relaksu, praca z ciałem i umysłem, techniki uczenia się.
|
2. |
Szkolenia biznesowe
|
|
Training Expert pomaga w kreowaniu sukcesu organizacji poprzez nowoczesne projekty szkoleniowe ukierunkowane na wzrost efektywności. Nasze rozwiązania to wyjątkowe połączenie unikalnej wiedzy w zakresie zarządzania, rozwiązań informatycznych oraz psychologii, które gwarantują wysoką skuteczność w procesie budowania i rozwoju biznesu. Przy projektowniu szkoleń wykorzystujemy Holistyczny Model Zarządzania Szkoleniami.
|
3. |
Sale szkoleniowe Warszawa
|
|
Strona internetowa Centrum Szkoleniowego Legal & Business Training Centre, które oddaje do dyspozycji klientów sale szkoleniowe Warszawa. Na prezentowanej stronie znajdziemy dokładny opis wynajmowanych sal. Zamieszczono tam informacje dotyczące pojemności sal oraz ceny ich wynajmu, a także nowoczesnego wyposażenia, takiego jak tablice czy odtwarzacze DVD, jakim charakteryzują się oferowane sale szkoleniowe Warszawa.
|
4. |
przemekmosakowski.pl - coaching, nlp, wystąpienia publiczne, szkolenia dla firm
|
|
Oferta firmy to profesjonalne szkolenia biznesowe, o tym, jak skutecznie komunikować się z innymi, jak budować wartościowe relacje czy jak wyznaczać i osiągać własne cele. Warsztaty z metodologii NLP, hipnozy czy linii czasu, sesje life coaching i business coaching. Dla wymagających przeznaczona jest 50 godzinna sesja rozłożona na pół roku. Dodatkowo w ofercie znajduje się consulting w zakresie public relations i marketingu.
|
5. |
Pro Optima Sp. z o.o.
|
|
Wspomagamy rozwój kompetencji, które pozwalają zyskać lojalność klientów. Prowadzimy szkolenia z zakresu: sprzedaży, prezentacji, diagnozowania potrzeb, negocjacji, obsługi trudnego klienta, zarządzania zespołem, menedżer coachem, standard obsługi klienta oparty o zarządzanie doznaniami klienta.
Wspólnym mianownikiem naszych szkoleń jest rozwój kompetencji umożliwiających świadome dbanie o emocje i doznania klientów na każdym z etapów kontaktów z firmą. Szkolenia adresowane są zarówno do pracowników działów kontaktujących się z klientem jak i menedżerów firmy.
|
|
|