Kategorie w katalogu

Aktualności 690
Biznes i ekonomia 6630
Dom 3588
Firmy wg branży 9012
Internet 4492
Komputery 773
Kultura i sztuka 582
Motoryzacja 980
Muzyka 337
Nauka 818
Rozrywka 879
Społeczenstwo 504
Sport 627
Turystyka 1954
Zdrowie i uroda 3334
Zwierzęta i rośliny 343




Sempre PR
ID linku 5509
Tytuł Sempre PR
Url http://www.sempre-pr.pl
Opis Jesteśmy agencją public relations z Krakowa. Działamy na rynku od maja 2009 r. Naszą ofertę kierujemy w pierwszej kolejności do małych i średnich firm.

Zarządzamy relacjami mediowymi, a także prowadzimy działania z zakresu marketingowego public relations, takie jak patronaty medialne czy sponsoring.

W dobie szybkiego rozwoju mediów społecznych, radykalnej zmianie ulega sposób dystrybucji treści i informacji. Dlatego obok tradycyjnych kanałów komunikacji, przywiązujemy dużą wagę do właściwego wykorzystania internetowych serwisów społecznościowych. Nasze dotychczasowe doświadczenia zawodowe pomagają nam sprawne poruszać się w środowisku internetowym, przez co możemy zaoferować naszym klientom kompetentne wykorzystanie różnych narzędzi e-PR: społeczności, blogów itp. W naszych działaniach łączymy tradycyjne i interaktywne formy komunikacji.

Wśród naszych dotychczasowych klientów przeważają firmy z branży internetowej.
Kategoria Biznes i ekonomia > Marketing
Biznes i ekonomia > e-Biznes
Słowa kluczowe agencja PR Kraków   Sempre   PR   E-marketing   PRowiec   promocja   patronat   logo   patronackie   sponsoring   2.0   marketing   emarketing   dział marketingu   dzial marketingu   social media   media   wypromować   obywatelskie   społecznościowe   Emarketing   E-PR   ePR   b
Data Nov 5, 2009
Imię kontaktowe Bartłomiej
Email wyślij email do Bartłomiej
Napisz recenzję   Dodaj do ulubionych   Poleć znajomemu   Zgłoś błędny link  

Średnia ocena gości : 0.00 (z 5)
Ilość ocen: 0 Głosów
Ocena gościa

 Inne wpisy dodane przez tego użytkownika
1. Sempre PR
  Jesteśmy agencją public relations z Krakowa. Działamy na rynku od maja 2009 r. Naszą ofertę kierujemy w pierwszej kolejności do małych i średnich firm.

Zarządzamy relacjami mediowymi, a także prowadzimy działania z zakresu marketingowego public relations, takie jak patronaty medialne czy sponsoring.

W dobie szybkiego rozwoju mediów społecznych, radykalnej zmianie ulega sposób dystrybucji treści i informacji. Dlatego obok tradycyjnych kanałów komunikacji, przywiązujemy dużą wagę do właściwego wykorzystania internetowych serwisów społecznościowych. Nasze dotychczasowe doświadczenia zawodowe pomagają nam sprawne poruszać się w środowisku internetowym, przez co możemy zaoferować naszym klientom kompetentne wykorzystanie różnych narzędzi e-PR: społeczności, blogów itp. W naszych działaniach łączymy tradycyjne i interaktywne formy komunikacji.

Wśród naszych dotychczasowych klientów przeważają firmy z branży internetowej.
Kategoria:   Biznes i ekonomia > Marketing
Biznes i ekonomia > e-Biznes


 Inne wpisy w Biznes i ekonomia > Marketing
1. Gadżety reklamowe
  Organizacja kampanii reklamowej musi opierać się o artykuły reklamowe. Nie może być dla nas zaskoczeniem, że kiedy nadchodzi taki moment w firmie, że trzeba pomyśleć o następnej kampanii reklamowej, bardzo często będziemy wówczas współpracować z odpowiednimi instytucjami, które zajmują się organizowaniem takich przedsięwzięć. Do jednego z ich zadań będzie należało zintegrowanie takich produktów, jak artykuły reklamowe z całym programem kampanii. Z tego też powodu bardzo wcześnie zaczyna się planowanie zakupu tego rodzaju produktów, co długopisy reklamowe, antystresy, czy też akcesoria do wina. Musimy, bowiem opracować wartość środków finansowych, jaką zechcemy przeznaczyć na taką akcję promocyjną. Ze względu na to, że kampania powinna dzielić się na kilka etapów, które mogłyby po sobie następować w sposób ciągły, będziemy się także decydować na takie gadżety reklamowe, jak parasole reklamowe breloki, a nawet kubki. Mając do dyspozycji wszystkie te produkty, możemy je podzielić, podobnie, jak i naszą aktywność w kampanii reklamowej. W sytuacji, kiedy będzie o nas głośno, warto zmniejszyć wartość produktów, które będą znacznie szybciej się rozchodzić.
Kategoria:   Biznes i ekonomia > Marketing


2. Roznoszenie ulotek Warszawa
  Aby reklama naszej firmy okazała się naprawdę skuteczna, najlepiej powierzyć przeprowadzenie kampanii profesjonalnej firmie. Ulotek.com.pl zajmie się tym i co więcej, zagwarantuje wymierne efekty takiej kampanii. Domena tej firmy jest kolportaż materiałów reklamowych na terenie Warszawy. Jej podstawowym założeniem jest świadczenie najwyższej jakości usług w korzystnych cenach. Kolportaż ulotek cennik zamieszczony na jej stronie internetowej jest na to najlepszym dowodem. Dystrybucja ulotek w wykonaniu tej firmy kosztuje już od 6 groszy za sztukę. Żadna inna kampania reklamowa nie kosztuje równie mało. Indywidualny plan kolportażu tworzony na potrzeby konkretnego klienta oraz czterostopniowy system kontroli gwarantują uzyskanie optymalnych korzyści z reklamy w postaci większego zainteresowania firmą i jej ofertą.
Kategoria:   Biznes i ekonomia > Marketing


3. Gadżety Euro 2012
  BONNUM - Produkcja gadżetów reklamowych i artykułów reklamowych. Sprzedaż i znakowanie odzieży reklamowej z haftem lub nadrukami. Grawerowanie i nadruki na ceramice. Znakowanie we wszystkich technikach: sitodruk, tampodruk, termotransfer, tłoczenie, sublimacja, grawer. Produkcja specjalistycznych pudełek, np. wzorników fug. Od początku działalności współpracujemy z najważniejszymi importerami i producentami gadżetów i upominków, dzięki czemu możemy oferować do wyboru szeroki wachlarz produktów od standardowych, przez unikalne i ekskluzywne prezenty, aż po produkcję niestandardowych produktów na specjalne zlecenia klientów np. tabletki musujące z logo klienta. Polecamy gadżety Euro 2012.
Kategoria:   Biznes i ekonomia > Marketing


4. zegary reklamowe
  Najlepsze artykuły reklamowe w sieci. W naszej ofercie posiadamy niezliczoną ilość gadżetów reklamowych takich jak długopisy reklamowe, zegary reklamowe czy też kalendarze książkowe. Oferujemy produkty najlepszych, sprawdzonych producentów a także możliwość szybkiego kontaktu z dystrybutorem i to wszystko bez jakichkolwiek opłat! Koniecznie odwiedź naszą stronę w celu zapoznania się z naszą ofertą.
Kategoria:   Biznes i ekonomia > Marketing


5. darmowa porównywarka firm biznesomat.pl
  biznesomat.pl to polska porównywarka firm franczyzowych. Pierwsza tego typu baza firm franczyzowych. Nie lubisz wyrzucać pieniędzy w błoto? Inwestuj tylko w pewniaki. Biznesomat.pl to pierwsza w Polsce wyszukiwarka ofert biznesowych która oferuje również porównanie warunków współpracy. Wystarczy, że wybierzesz miejscowość określisz dodatkowe warunki ofert jakie cię interesują i klikniesz na przycisk "Szukaj" spowoduje to wyświetlenie listy ofert. Otrzymane wyniki możesz sortować i filtrować wg wybranych kryteriów, szukając tych które Ci najbardziej odpowiadają. Zorientuj się więc, na co możesz liczyć wybierając konkretną ofertę.Nie jesteś przekonany daj znać ekspertom, wyślij masowo informację do ofert które cię interesują i czekaj na kontakt. Możesz uczynić to dodając oferty do koszyka z niego bowiem możesz nadać masowo informacje z prośbą o kontakt do firm które zainteresowały ciebie swoją ofertą.

Szukasz pomysłu na swój biznes? Dobrze trafiłeś! Biznesomat.pl podpowie kto będzie dla Ciebie idealnym partnerem. Znalezienie odpowiedniej dla nas oferty franczyzowej z grona wielu atrakcyjnych możliwości, odpowiadającej oczekiwaniom i wymogom przyszłego franczyzobiorcy nie jest ani łatwe, ani szybkie. Definiuje to chociażby stale rosnąca liczba firm oferujących sprzedaż licencji na biznes czy wszelkiego rodzaju współpracy. Analizując to, nasz zespół zaprojektował specjalnie z myślą o tym narzędzie służące do szybkiego porównywania ofert. Narzędzie to przeznaczone jest dla osób poszukujących franczyzy.Współgrając z wyszukiwarką, nasza porównywarka franczyzowa umożliwia proste, a zarazem szczegółowe zestawienie ofert wybranych przez użytkownika, w formie czytelnej tabeli. Porównywarka ofert jest narzędziem intuicyjnym. Zintegrowana w strukturę wyszukiwania firm daje użytkownikowi pełny wgląd w charakterystykę poszczególnych ofert w formie skompresowanej i czytelnej.Szybko porównasz pomysły na prowadzenie własnego biznesu - znajdziesz firmę, sprawdzisz koszty inwestycji, wszelkie opłaty oraz szacowany czas zwrotu inwestycji.
Kategoria:   Biznes i ekonomia > Marketing





Strona główna      Nowy wpis      Popularne wpisy      Najlepiej oceniane      Wybór edytora      Dodaj wpis      Aktualizuj wpis      Zostań oceniony      Ulepsz wpis
Copyright © 2008 - 2015 Linkman.pl. Wszystkie prawa zastrzezone. Indexu 5.4.0